24 Μαρ 2009

H σπανακόπιτα

.


Εκείνη ευωδίαζε. Εκείνος πεινούσε. Ο συνδυασμός φονικός.

Έκλεισε τα μάτια. Έγειρε πίσω το κεφάλι. Χαμογέλασε ηλίθια. Άνοιξε ηδονικά το στόμα. Έτσι δεν κάνουν στις διαφημίσεις; ΣΤΙΣ ΔΙΑΦΗΜίΣΕΙΣ;

Διαφημίσεις. Η εύκολη και υπέροχη ζωή με τη Βίζα. Απέραντη σπιταρώνα με στεγαστικό τζάμπα. Γαμάτο αυτοκίνητο σε παντακόσιες δόσεις. Υπερεξελιγμένα ηλεκτρονικά, σε τιμές που δεν ξανάγιναν. Και σε άπειρες δόσεις. Δόσεις. ΔΟΣΕΙΣ.

Μαχαιριά στο στομάχι. Κωλοέλκος. Κωλοζωή.

Το στόμα ξανάκλεισε. Το ηλίθιο χαμόγελο πάγωσε.

Η σπανακόπιτα ετάφη στα σκουπίδια. Κανείς δεν την έκλαψε.

Κωλοζωή.

.

13 σχόλια:

Μιχάλης Ρ. είπε...

Παλιόγατε, με πληγώνεις τον δανειολήπτη.

κόκκινο μπαλόνι είπε...

είπα κι εγώ πως θα φάμε σήμερα...αλλά φευ!
Μα με σπανακόπιτα;;;; Σπανακόπιτα στα σκουπίδια; Αμαρτία! Να 'ταν σπανακόρυζο, να το κάνω γαργάρα...αλλά σπανακόπιτα;;;;Εγώ την κλαίω!
Και κλαίω και για τις κάρτες!
Υπερπαραγωγή βλέπω κάνατε όσο έλειπα!
Τσικουλατάκι βιεννέζικο θα πάρετε;
Καλως σας βρήκα ξανά αγαπητέ!

Γουφ είπε...

μεχρι και πριν 40 χρονια που υπηρχαν πραγματικοι πεινασμενοι οι δοσεις απαγορευονταν δια νομου.
στη συνεχεια, που δια της απαγορευσης των δοσεων, η οικονομια ανεβηκε, οι απειρες δοσεις και ο ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟΣ δανισμός εγινε θεσμοθετημενο καθεστος, για να ξαναπεινασουμε και να ξαναμαζεψουν τα λεφτα οι λιγοι.

απλά πραγματα.

πολυ καλο το κειμενο, αφαιρετικό αλλα σαφεστατο και καιριο.

αίβγαι Γάτω !

το ζητουμενο ειναι πως μπορει να διαχειριστει την προσωπικη του οικονομικη κατασταση καποιος ωστε να μην καταστει ΚΑΙ δια μεσου του δανισμου ΣΚΛΑΒΟΣ του Ρότσλιντ και της κομπανιας του. Εδω σε θελω κάβουρα....

Μαύρος Γάτος είπε...

Μή χάσετε το επόμενο επεισόδιο:

Η ΣΠΑΝΑΚΟΤΥΡόΠΙΤΑ

Σ;ο)))

Μαύρος Γάτος είπε...

Θείε μου αγαπημένε, ανήκω στην ευτυχή μειοψηφία εκείνων που δεν χρωστάνε πουθενά, όχι γιατί είμαι πλούσιος, αλλά γιατί έτσι επιλέγω. Δυστυχώς οι σουβλιές στο στομάχι με αφορούν, όχι όμως για οικονομικούς λόγους...


Μπαλονάκι wilcommen! Ειδικά για σάς θα φτιάξουμε μια ωραία πίτα να τη φάμε όλοι μαζί.

Μιχάλη μου παν μέτρον άριστον, κι είμαι σίγουρος ότι εσύ ειδικά δεν έχεις υπερβεί.

pølsemannen είπε...

Σε πληροφορώ ότι εγώ την έκλαψα!

Το ρέκβιεμ της αφάγωτης σπανακόπιτας!

Τι απώλεια, ω Μεγάλε Σουβλακέα!

(Ξεχνάς και το στεγαστικό)

Μαύρος Γάτος είπε...

Πόλσε, εμ εκεί στα ψαροφάγα ξένα που είσαι, δεν θα την έκλαιγες;

Σού στέλνω μια βίτσουαλ σπέσιαλ από το Χρυσό (Ξανθιώτικη αλυσίδα), και μια πραγματική με κούριερ αν θες

Σ;ο)

anepidoti είπε...

εγώ νόμιζα θάχε και πρασοτυροπιτούλα...
λάθος μου!sorry!
μη με ξεχάσετε στην επόμενη, καλά;
θερμές καληνύχτες, γάτε!

"Ground Control to Major Tom" είπε...

Tι σημειολογίες και σπανακόπιτες είναι αυτές?
Ελπίζω να μη μου θυμίζουν την αναρτηση αυτή απο δώ και πέρα γιατί... τις λατρεύω (τις σπανακόπιτες) ;)

κόκκινο μπαλόνι είπε...

1ον να θυμίσω πως μας έταξες σπανακοτυρόπιτα!
2ον βλέπω αλλάζουμε κουρτίνες και μαρκίζα!
Με γειές...
κουκουλίτσα θα βάλετε; ή ως μαύρος γάτος σας καλύπτει το χρώμα;

Μιχάλης Ρ. είπε...

Η ΚΑΜΕΝΗ ΣΠΑΝΑΚΟΠΙΤΑ
Αναψα τον φουρνο την σπανακοπιτα να ψησω
και ειπα για λιγο να την αφησω
Ειδα απ'την κουζινα να βγαινουν καπνοι
και σκεφτηκα ''καιγεται το αρνι''
αλλα ειχα τον φουρνο αναμμενο
Μηπως ειμαι βλαμμενο ?
Αρπαζω τον πυροσβεστηρα και πεφτω στην φωτια
εκει εσωσα και μια γιαγια
Βλεπω την σπανακοπιτα να φλεγεται
και ολος ο φουρνος να καιγεται
Κριμα η σπανακοπιτα εγινε λαμπαδα
και εξω εχει λιακαδα
Αρπαζω το τσεκουρι και κοβω ενα δενδρο
Η φουτουριστική επικεφαλίδα πρόσοψης δείχνει μια εκ βάθους αλλαγή στη συγκρότηση του ποιητή; Μετά τα θαλασσοδαρμένα καράβια και το πόδι πριν το καταπιεί η θάλασσα, η ταπετσαρία του παιδικού της Ροσμαρί. Απ’ το γάτο να ‘ναι κι ότι να ‘ναι, μαζί σου Ονειρογερέτη. Γεια σου φίλε.

Dr_MAD είπε...

αχ υποφέρω κι εγώ από έλκος, αλλά δόξα τω Θεώ τις παρανομίες μου τις έκανα νεότερος κι εγώ, οπότε δε δικαιούμαι να μιλάω :#

*βαριά τα χορταρικά για το στομάχι. διάλεξε κάτι πιο λάιτ βρε αδερφέ. Κάτι άτοκο. Κάτι με πρώτη δόση σε δέκα χρόνια που ποιος ζει, ποιος πεθαίνει...

**κρίση? έχουμε? εννοώ, έχεις?

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα γοργόνες κ μάγκες

τελικά η σπανακόπιτα ήτανε πεντανόστιμη

αλλά τα ψαροκόκκαλα στη διπλανή σκουπιδοσακούλα ήταν ακόμα καλύτερα

τρέχω να κρυφτώ γιατί έρχεται η σκουπιδιάρα

Σ;ο))))))))