26 Μαρ 2009

Το ΣΠέΡΜΑ ΤΟυ ΚάΙΝ, Το ΑίΜΑ ΤοΥ ΑΡΝΙΟύ

.


Μού ΄παν πως είμαι από το σπέρμα του Κάιν,
μα έχω Χρέος να μοιάσω του Άβελ
του δολοφονημένου

μετά έσκυψαν και μού 'παν μυστικά στο αυτί
πως αυτός ο κόσμος δε χωράει τους Άβελ
και να ξυπνήσω όσο είναι καιρός
ή να ψοφήσω


- πείσμωσα
ορκίστηκα να μην τους κάνω ποτέ τη χάρη


το ξέρω πως έχουν δίκιο
και δεν περνιέμαι για καλύτερός τους

μετάλαβα όμως κάποτε από το Αίμα του Αρνιού
κι ήταν για πάντα.


26-3-2009


Η Γενιά του Κάιν


Ελευθερία, "εκείνη που έρχεται"


Το μανιφέστο της μη-βίας

.

3 σχόλια:

ΠΡΟΒΑΤΟ, ΟΧΙ ΑΡΝΙ είπε...

Σημαία σου μ' έκανες, αλλά μου φαίνεται το κείμενο σημαία μου θα το κάνω..

Μαύρος Γάτος είπε...

Φίλτατό μου Πρόβατο, σ' ευχαριστώ πάρα πολύ για το σχόλιο- νόμιζα ότι σε κανέναν δεν άρεσε το "ποίημα"...

Να προσέχεις μέρες που είναι, ε;

καλημέρες ηλιόλουστες

Ανώνυμος είπε...

πάρα πολύ καλό αδελφέ
Να προσέχεις όμως όσους έχουν μαχαίρι αντί γιά χέρι