4 Μαρ 2009

ΧΩΡίΣ ΣΧόΛΙΑ: Ο ΝΟΜάΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝίΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙώΤΗΣ ΨΩΜΙάΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚόπΟΥΛΟΣ (απομαγνητοφώνηση δημόσιας συνομιλίας, 24-2-2009)

Διαβάστε απομαγητοφωνημένα τα τέσσερα πρώτα λεπτά του πρώτου μέρους της πρόσφατης "εκπομπής" Λιακόπουλου - Ψωμιάδη (πηγή: youtube)
σημείωση: η συνομιλία παρατίθεται ΑΚΡΙΒΩΣ όπως ακούγεται στο βίντεο. Η καταγραφή της συνομιλίας έχει ελεγχθεί πολλές φορές για λάθη.


ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Φίλοι μου γειά σας, μαζί και σήμερα όπως κάθε Τρίτη κι όπως είχα υποσχεθεί στη ζωντανή μας εκπομπή, τηλεφωνήστε τώρα στο 2310..., 2310..., 2311...… μαζί μου όπως σάς είπα, ποιός άλλος, ο παλιός και καλός μου φίλος αγαπητοί φίλοι, Παναγιώτης Ψωμιάδης. Παναγιώτη καλώς ήρθες στο λιακό τελεία τζι άρ, στην πρώτη ελληνική ιντερνετική εκπομπή που γίνεται με μορφή τηλεόρασης.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ) Σε όλον τον κόσμο θά ‘λεγα, εγώ ‘παθα πλάκα, και χαίρομαι και για σένα, για τους συνεργάτες σου, μπράβο, μπράβο. Και νομίζω ότι μπορούμε να το κάνουμε έτσι μια φορά το μήνα, αν πάμε καλά σήμερα, θα μας βαθμολογήσεις εσύ αλλά…

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …τί αν πάμε καλά, εσύ έχεις σπάσει τα κοντέρ εκεί πέρα, το εργαλείο έχει σπάσει…

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ …καλά έχω πέραση σε όλον τον κόσμο τώρα, όπου έχω επισκεφθεί, τώρα…

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …τώρα παγκόσμια βγαίνει, κατάλαβες…

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ …πήγα προχτές στο Ντύσσελντορφ για λίγες ώρες εγώ δεν πάω για τουρισμό, απλώς να πάω να δω τους Έλληνες, κι έγινε χαμός χίλια άτομα ρε παιδί μου, φωτογραφίες αυτόγραφα, μικρά παιδάκια, πέντε {;}, ο Παναγιώτης όχι ο Νομάρχης, ο Παναγιώτης ο Παναγιώτης- {στον Λιακόπουλο} μπράβο σου ο θεός να σού δίνει δύναμη, μπράβο ρε

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Σ’ ευχαριστώ πολύ, βέβαια ο Παναγιώτης ο Παναγιώτης, αυτό πάει λέει το παιδί του λαού, δε μού λες, για να πάμε λίγο στο λαό, εεεε, εγώ τώρα όταν ερχόσουν όταν ήξερα ότι έρχεσαι εδώ, λέω κάτσε ρε παιδί μου να σκεφτώ να τον ρωτήσω κάνα δύο πράγματα, αλλά εδώ έχω ένα λευκό χαρτί…

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ …ρώτα ό,τι θες..

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ … δεν έγραψα τίποτα, λέω θές να με ρωτήσεις εσύ τίποτα, και λέει άσε να κάνω εγώ εκπομπή ο Παναγιώτης, θέλει να κάνει εκπομπή, λοιπόν θα κάνει εκπομπή ο Παναγιώτης, βέβαια αγαπητοί φίλοι…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ) …πώς τα προλαβαίνεις όλα αυτά ρε παιδί μου, πες μου, άντε με λένε εγώ πώς τα προλαβαίνω, 24 ώρες μιλάς στην τηλεόραση, μιλάς τρέχεις κάνεις …

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …Παναγιώτη υπάρχει ένα μυστικό…

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ (ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ) …δεν θέλω να το πεις δημόσια…

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …αυτό θα το πω: δεν είμαι ένας είμαστε πολλοί…

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ …ε, το είπε- κλωνοποιημένος;

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …χαχαχά, δεν υπάρχει ένας Λιακόπουλος, είμαστε πολλοί.

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ … κοίτα εγώ έχω μία αρχή, όταν αγαπάς κάτι όλα τα προλαβαίνεις κι όλα τα πετυχαίνεις δεν είναι τίποτε τυχαίο, το ότι έχεις ανέβει τόσο ψηλά, για μας που ξέρουμε, δεν είναι τυχαίο, κουράστηκες, πετραδάκι πετραδάκι και σήμερα όλος ο κόσμος μιλάει για σένα.

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Πάντως ισχύει εκείνο, για μένα, και μπορώ να το πω, ισχύει εκείνο το τραγούδι που σού αρέσει να τραγουδάς…

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ …για πες μου…

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ … ε, ποιο είναι το τραγούδι του Καζαντζίδη που σού αρέσει…

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ …το μερτικό; τα δάχτυλα;

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …όχι το μερτικό, άλλο, «εγώ», πώς το λες, …

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ … «εγώ με την αξία μου κι όχι με ξένες πλάτες», εγώ κι εσύ δε χρωστάμε σε κανέναν μόνο στο λαό, σε κανέναν άλλονα, σε κανέναν…

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …χρωστάμε κι αλλού, και της Μιχαλούς- είμαστε τρελλαμένοι και λέμε αλήθεια

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ …ποιος, τί είναι η Μιχαλού;

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …η Μιχαλού όχι ο Μιχάλης, χαχαχά, χοχοχό…

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ …στο Θεό και στο Λαό…

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …γιουτουμπίστας τί λέει, «Λιακό και Ψωμιάδης στη Βουλή»; άσε, αφήστε μας ήσυχους, αφήστε μας τώρα, αφήστε ρε τώρα…

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ …ε!, ε!, ε!, δε θέλω τέτοια, λίγο να χαλαρώσουμε, σε παρακαλώ, ποιά Βουλή, φύγαμε απ’ τη Βουλή, τελείωσε…

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …δε μου λέτε ο Ψωμιάδης γιατί νομίζετε έφυγε απ’ τη Βουλή;

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ … έφυγα απ’ τη Βουλή, τελείωσε…

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …για τον ίδιο λόγο που εγώ δεν μπαίνω μέσα, χαχά…

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ …όταν ένιωσα ότι υπάρχει έλλειμμα δημοκρατίας και ότι κάποιοι θέλουν να με βάλουν κασέτα κομματική, έφυγα, εγώ έχω την κασέτα των γονιών μου, των δασκάλων μου, της εκκλησίας, την κασέτα της Ελλάδος και της ορθοδοξίας, τελεία και παύλα…

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …ωχωχώ, εδώ, διάβαζε διάβαζε, "γειά σου Ψωμιάδη, γειά σου ρε Ψωμιάδη, έλα χώσε πράμα, ρίξε πράμα"…

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ …χαχαχά, ρε τί πάθαμε, ορμάτε ν’ ακούσουμε κι άλλα…

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …εδώ έρχονται τα μηνύματα, λοιπόν, ν’ ακούσουμε κι άλλα, οι γιουτιουμπίστας αγαπητοί φίλοι να ρίξουν πράμα εκεί πέρα -οι γιουτουμπίστας ξέρεις ποιοί είναι;

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ..βρε μη με λες ξένα, ποντιακά πες τα ρε, βρε όλοι αυτοί που μάς βλέπουν πόντιοι είναι ρε, να λελεύω σε, {γα}μώ την ψυ{χή σου}’ς γαμώτ’…

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …λοιπόν, άκου εδώ πέρα τώρα, λοιπόν, υπάρχει μια ιστοσελίδα που λέγεται youtube…

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ …βρε πες τα ποντιακά τι γιουτιούμπ πού είμαστε στην Κίνα είμαστε …

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …άκου τώρα, "ασόν σωλήναν", τί να σε λέω…

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ …α, "ασόν σωλήναν"…

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …λοιπόν, τί γίνεται: μές σ’ αυτή τη σελίδα πάει ο καθένας, μπορεί να βάζει βιντεάκια να τα βλέπει να τα χαίρεται ο κόσμος, έτσι; και μέσα εκεί μπορούνε και οι δικοί μας μπαίνουν και γράφουν μηνύματα, αυτοί έχουν μαζευτεί κάποιοι τύποι οι οποίοι τους τη βαράει και κάθε Τρίτη Τετάρτη που κάνουμε εκπομπή ρίχνουν περίπου 100.000 μηνύματα μέσα…

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ …είναι βαρεμένοι δηλαδή…

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …βρε είναι γιουτιουμπίστας, πώς λέμε σαντινίστας, εγώ τους λέω γιουτιουμπίστας…

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ …ναι, ταλιμπάν…

ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ …ταλιμπάν, έτσι, μιλάμε για σκληροπυρηνικούς, οπότε είναι μαζεμένοι εκεί και ρίχνουν πράμα τώρα, αυτοί είναι η φρουρά της σελίδας μας στο διαδίκτυο…

7 σχόλια:

anepidoti είπε...

me σαντινίστας,
you γιουτιουμπίστας,
βρε τα χάλια μας τα μαύρα και τα κατάμαυρα...
ωραία διάλεκτος, ανατρίχιασα!
ντρέπομαι και να τα διαβάζω, ντρέπομαι
πάρα πολύ!
ντροπή μας!!!
για μετακόμιση είμαστε!

Shattered Words είπε...

Εποικοδομητικός όσο δεν πάει θα έλεγα ο διάλογος μεταξύ των δύο αυτών "ιερών τεράτων" της ελληνικής show biz!!Χαχαχα!Τρομάρα τους!!
"Όξω ψωνάρες που καθόμαστε και σας τρώμε στη μάπα!!"
Εμείς είμαστε οι μαλάκες στο τέλος...!!

Την καλησπέρα μου!!!

Nikos V.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα!
Βλέπεις Λιακόπουλο? λολ Για εγκυκλοπαιδική μόρφωση?
Ακόμα γελάω με το κείμενο! Απαιχτοι!!!

Μιχάλης Ρ. είπε...

Τι ντροπή η Θεσσαλονίκη να χαρακτηρίζεται από αυτούς τους επικίνδυνους γραφικούς. Αυτούς που την δεκαετία του ’70 τους έπαιρναν στο «ψιλό» στο καφενείο και γελούσε ο κόσμος, σήμερα εκμεταλλεύονται τη βλακεία των αμαθών και της πλέμπας του «λούμπεν προλεταριάτου» των ρωσοπόντιων, των γύφτων, των νεοαλβανών και των απανταχού ξεφτιλισμένων και τους τα «παίρνουν» χοντρά. Οι πονηροί που συσπειρώνουν τα δίποδα βόδια και κατάντησαν τη πόλη σαν τα μούτρα τους.

Νοσφεράτος είπε...

χρωστάμε κι αλλού, και της Μιχαλούς- είμαστε τρελλαμένοι και λέμε αλήθεια

ΝΟΜΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ …ποιος, τί είναι η Μιχαλού;

Νοσφεράτος είπε...

δειτε και αυτήν την αναρτηση
''Εθνολαικισμός και Θεσσαλονικη''
http://luciferidis.wordpress.com/2008/09/22/%ce%b5%ce%b8%ce%bd%ce%bf%ce%bb%ce%b1%ce%b9%ce%ba%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%b8%ce%b5%cf%83%cf%83%ce%b1%ce%bb%ce%bf%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%b7/

ο δείμος του πολίτη είπε...

Από παπαριές άλλο τίποτα.