14 Οκτ 2008

Η ΕΙΡήΝΗ ΚΑΙ ΤΑ ΑΔέΣΠΟΤΑ

.


Έπεσα τυχαία (σχεδόν Σ;-))) πάνω στο εξαιρετικό ιστολόγιο της Ειρήνης. Δεν την γνωρίζω προσωπικά, αλλά τη συμπάθησα αμέσως γιατί επενδύει αρκετό χρόνο και ενέργεια σε μιαν ανιδιοτελή προσπάθεια να φέρει σε επαφή φιλόζωους με ζωάκια προς υιοθεσία, είτε σπιτικά, είτε αδέσποτα, που τα περιμαζεύουν η ίδια και οι φίλοι της.

Αξίζει να στηρίξουμε την προσπάθειά της, χαρίζοντάς της ένα σύνδεσμο!


.
ΥΓ: Κάτω τα χέρια από το μαύρο γατούλη της πάνω φωτογραφίας. Τον έχω ήδη καπαρώσει για παρέα της Λίζας - Σκράτς (τού ρίχνει βέβαια τρία χρονάκια του γαμπρού, αλλά τώρα είναι και μόδα...)

ΥΓ2: Δόθηκε, το μαύρο γατάκι! Τα νεύρα μου! Και τί θα πώ τώρα στη Λίζα;;;;;

4 σχόλια:

Μαύρος Γάτος είπε...

Δόθηκε το μαύρο γατάκι! Τα νεύρα μου! Και τί θα πώ τώρα στη Λίζα;;;;;

irini είπε...

Σε ευχαριστω παααρα πολυ!!!
Ειναι πολυ σημαντικο για μενα να βλεπω πως υπρχουν ανθρωποι που εκτιμουν την προσπαθεια που κανουμε ολοι οι φιλοζωοι.

ΥΓ. Λιζα μην στεναχωρισαι, θα σου βρω εγω την καλυτερη παρεουλα!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΧΑ ΒΡΕΙ ΕΝΑ ΓΑΤΑΚΙ .ΜΑΥΡΟ ΜΕ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΑΣΠΡΟ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ. ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΟΣΜΗΜΑ ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΛΙΖΑ ,ΜΑΣ ΑΠΕΡΡΙΨΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ .ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΑ ΤΟ ΓΑΤΑΚΙ ΚΑΙ ΚΡΥΦΤΗΚΑ ΣΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΜΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΒΛΕΠΟ ΑΛΛΟ ΤΟ ΜΠΛΕ

irini είπε...

Eiiii....
Ti kanei to Lizaki????
Giaaa rikse ena blefaro stis aggelies mou!!!!
Vrethikan kai alla maura gatakia, na min klaei i Lizoula sou ;)

POlla polla gatisia filia :) :) :)