16 Αυγ 2008

ΚΛΕίΝΩ Τά ΚΕΦάΛΑΙΑ ΤΟύ ΠΑΡΕΛΘόΝΤΟΣ, ΑΛΛά

κλείνουν, τα κεφάλαια τού παρελθόντος;
.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου γατάκι!...ωραίο ερώτημα αυτό!..εγώ πιστέυω ότι κλείνουν και παρακλείνουν...αρκεί να το θες και σύ ο ίδιος αυτό...και μένα κάποτε υπήρχαν πολλά που με βασάνιζαν...(που αφορούσαν στο κακό παρελθόν μου...πεθαμένοι έρωτες,φαντάσματα ανθρώπων που με κυνηγούσαν για χρόνια-ανθρώπων που με είχαν βλάψει κάποτε)...κι έτσι κι εγώ νόμιζα κάποτε ότι το παρελθόν δε κλείνει τα βιβλία του και ΔΕΝ τελιώνει πο-τέ...αλλά πόσο χαζή ήμουν!ζούσα σ αυτό το ρυθμό.. ζούσα παρέα με τα φαντάσματα του παρελθόντος...μέχρι που ανακάλυψα ότι αυτό με κατέστρεφε...μου έκανε κακό μέσα μου...με σάπιζε..και έτσι αποφάσισα να το αλλάξω μιά για πάντα...και αυτό έκανα..και πιστέυω ότι έχω δώσει οριστική λύση...και αν όχι θα τη δώσω σύντομα....και αυτή τη φορά θα είναι μιά για πάντα..κουράστηκα..το μόνο που δεν έχω κάνει ακόμη είναι να φύγω από την Αθήνα...γιανά απαλλαγώ εντελώς από το παρελθόν μου..και ΟΡΙΣΤΙΚΑ πλέον...ή και από την Ελλάδα..το δέυτερο είναι κάπως δύσκολο..το πρώτο όμως υπάρχει περίπτωση να γίνει...ίσως...μην αφήνεις γατάκι να σαπίζει το μέσα σου και να καταστρέφεται από ότι παλιό και σκουριασμένο...ΔΕΝ αξίζει..δώσε λύση γρήγορα...κάνε μιά νέα αρχή.. σου αξίζει κάτι καλύτερο...ναι,σου αξίζει...φιλάκια,πολλά Αθανασία.

nuntius είπε...

Σαν το στάδιό μας είναι και αυτά, που δεν προλάβαμε να το κλείσουμε πρίν τους ολυμπιακούς.
Πανάθεμά τα...

Spy είπε...

Kλείνουν.
Για αρχή δοκιμάστε την τελεία.
Στο τέλος του κεφαλαίου.