13 Μαρ 2008

ΟΙΟΝΕί ΟΙΩΝΟί

.

Στη χτεσινή μου βόλτα στο βουνό, συνάντησα κατά σειρά, στην αρχή της ανηφόρας, μόλις βγήκα από την πόλη:

-Ένα τεράστιο σκουλήκι στη μέση του δρόμου (τόοοοοοοοοοσο μακρύ, με το συμπάθειο)

-Ένα νεκρό σκυλάκι στην άκρη του δρόμου, σε αποσύνθεση

-Άλλο ένα τεράστιο σκουλήκι στη μέση του δρόμου, μισοπάτημένο αυτό, κι όμως σέρνονταν (μεγάλη ανακάλυψη "παιδιού" της πόλης: τα σκουλήκια ματώνουν)


Τί κάνει ο κάθε Τειρεσίας και ο κάθε Λεφάκης σε αυτήν την περίπτωση; Υπακούει στους Οιωνούς και κάνει μεταβολή- είναι βέβαιος ότι λίγο παρακάτω τον περιμένει σίγουρος θάνατος, το λιγότερο στη σούβλα (με πατάτες).

Τί κάνει ο λογικός άνθρωπος; Σκέφτεται ότι:

-Α, το βράδυ έβρεξε αρκετά, και βγήκαν βόλτα τα σκουλήκια.

-Α, το καημένο το σκυλάκι- τί θα γίνει επιτέλους σ' αυτήν την χώρα με τα αδέσποτα; Και με τους απρόσεκτους οδηγούς;

-Για δες, το σκουλήκι ακόμα και μισολιωμένο αγωνίζεται να επιβιώσει...

Συνεχίζει κανονικά το δρόμο του, αγνοώντας τις σαχλαμάρες του κάθε Τειρεσία και του κάθε Λεφάκη, και κερδίζει:

Την ανθισμένη κι ευωδιαστή αμυγδαλιά...


...το χωράφι με τις ανθισμένες ροδακινιές (και το μεθυστικό βουητό των μελισσών)...


...το κρινάκι του βουνού (καλά μη βαράτε, πείτε μου εσείς τί είναι)...


...τα μικρά μπλε λουλουδάκια - ποντικοαυτάκια (μυοσωτίς, μη με λησμόνει)...


...το όμορφο και περήφανο άλογο.


ΥΓ: Τα όσα είπα και εννόησα ισχύουν όμως και αντίστροφα. Οι καλοί οιωνοί (και τα προαισθήματα) δεν φέρνουν καλά αποτελέσματα, όταν δεν βασίζονται στη Λογική.

ΥΓ 2: Πήγα και σήμερα! (και είδα τον πρώτο μου τρυποκάρυδο live- ολόιδιος ο Γούντυ!)

Καλό απόγευμα!

11 σχόλια:

An-Lu είπε...

Έτσι ;-)

Ανώνυμος είπε...

Γειάσου Γατούληηηηηη! έρε τί μου κάνεις μ αυτές τις απίστευτες φωτό σου...έρε και είναι και Άνοιξη..ειδικά αυτές με τα ανθισμένα δέντρα..και τα απίστευτα πανέμορφα λουλούδια..άπαιχτες..πανέμορφες...τέλιες...από τα αγαπημένα μου δέντρα οι αμυγδαλιές...και μου θύμισες τώρα το πανέμορφο ποιηματάκι του Γ.Δροσίνη-'Ετίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιά..και γέμισε από άνθη,η πλάτη,η αγκαλιά και τα μαλλάκια της'....!!πολύ όμορφες...να δημοσιέυεις πιό συχνά τέτοιες φωτό...έφερες την Άνοιξη στη μπλογκόσφαιρα! και στα pc μας!!! σ ευχαριστούμε!! Αθανασία.

Devilio είπε...

Το άλογο φαίρνει λίιιιγο σε μουλάρι... Ξέρουμε τι είναι?????

Surrealist είπε...

Να σταθώ στην οπτική σου...!!!!
Λος καλησπέρα!!

Φαίδρα Φις είπε...

πρώτη φορά συναντώ τόσο ευαίσθητο γάτο.
δύο από τις γάτες που αγάπησα μ'εγκατέλειψαν και τις ψάχνω ακόμα...

καληνύχτα,
φιλιά

brexians είπε...

ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΟ
"ΟΙ ΡΙΖΕΣ ΤΗΣ ΣΥΜΠΤΩΣΗΣ"
ΑΡΘΟΥΡ ΚΑΙΣΤΛΕΡ
ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΗ
100 ΣΕΛΙΔΕΣ ΦΟΒΕΡΕΣ....
ΟΜΟΡΦΗ ΒΟΛΤΑ..ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΟΙ

Δινονόη είπε...

Τελεια η δευτερη φωτογραφια.

Surrealist είπε...

Και ο τίτλος ? ...
Λος καληνύχτα
όμορφη λος κούρασηηηη... :}}
φιλί!

dromaki είπε...

Προς γνώσιν
"ανεμώνη"ονομάζεται το ταπεινό λουλουδάκι που αποκαλείς κρινάκι.
Και δεν σε βαράω:)))

Ανώνυμος είπε...

Éνας αρτίστας Γάτος και μοναδικός !!!

Καλημέρα Σου!!

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα! Πολύ τρέξιμο...

Γοργονίτσα μου, Αθανασία Σ;-)

Διαβολάκι μου ε όχι και μ'λάρ!!!!Κοτζαμάν αλόγατο!!! Σ:)

Στέβη μου, οπτικοακουστικοαισθητική, οπτικοακουστικοαισθητική!!!

Φαίδρα μου, φταίει που είμαι θαλασσινός γάτος... Και πιστός, ο άτιμος...

Δημήτρη φίλε λατρεύω τον Καίστλερ, θα το πάρω οπωσδήποτε

Παράλογό μου, πες μου αν θέλεις να σού την στείλω ακέραιη

Δρομάκι μου, καλώς ήρθες κι ευχαριστώ πολύ Σ;-)

Λος Ξυπόλητη, μούτσος γράθιας Σ;)