26 Ιαν 2008

LOVE IS A ROOM FULL OF STRANGERS, LOVE IS A SUITCASE FILLED WITH DANGERS"- DAMES N HEERRE, THE NITS!


Mother bought a jacket for the rain

with a capuchin
lightning strikes an aeroplane
in a dream

sister talks about hello and goodbye
passing 'the Anger and the Hope'

Frightened
by the world


she said the angel takes your soul away
she changed the darkness in the light of the day
sister takes her bear to the zoo
to the elephant and the little bird blue
Frightened by the world

love is a roomful of strangers
love is a suitcase filled with danger
Frightened by the world

Mother where are you, father where are you
we can never find our home anymore

Three sisters in the back of the room
Three sisters hand in hand at the zoo
Frightened by the world

by the world



From the Album Alankomaat (1998)

.

The same song, unplugged:

3 σχόλια:

Φαίδρα Φις είπε...

«ΑΝΑΒΟΛΕΣ: ΠΡΟΑΓΓΕΛΟΙ ΤΗΣ ΜΗ ΑΛΛΗΛΟΥΧΙΑΣ»

Αύριο θα είμαι καλή.
Δε θα’ χω μάσκα. Δε θα φοράω ντόμινο.
Δε θα προβώ σε εγχώριες, άσκοπες δαπάνες.
Αύριο θα εισχωρήσω στη φυλή της απλανούς αφάνειας.
Αύριο θα καώ σε φιλμ.
Θα είμαι σαλιγκάρι χωρίς τη βαρβαρότητα της σύννοιας.
Θα είμαι ζαχαροκάλαμο σε φυτεία.
Πέτρινος γύρος πηγαδιού.
(Ακροάζομαι κρουστικά φορτία).
Θα είμαι ροδάκινο.
Άπειρη ιέρεια της ενδοστρέφειας.
Θ’ αναιρέσω.
Καθαίρω και καθαιρώ τις ελλιπείς στίξεις.
Προσωπικά, θ’ αναλάβω, αποσιωπητικά, μαγνητικά κρησφύγετα.

Πεζοπορώ σε λεπτή άμμο.
Φυσικά αρνούμαι τις περικοπές.

Εκδιώκω νηφάλια τα focus της απόδοσης.
Αποδρώ στου Προκρούστη το κρεβάτι.

Αύριο.
Αύριο.
Απόψε όμως, λέω καλύτερα να σκοτωθώ.

http://hrtstvrs.blogspot.com,thalassa,promitheas

Surrealist είπε...

Δεν είχα σκοπό να γράψω... όχι εδώ αλλά ούτε σε μένα... είμαι από χθες σε διάλλειμα και να που το διακόπτω, διότι...
οι πιο -πιο -πιο -οι πιο αγαπημένοι...

δεν έχω λόγια

να είσαι καλά

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα Φαίδρα μου. Σήμερα είναι αύριο! Οπότε ο τελευταίος σου στίχος δεν μετρά Σ;)))

Σού, λατρεμένοι, ναι- όχι τόσο τα παλιά τους Dutch mountains, όσο αυτός ο δίσκος του 1998, όλα τα τραγούδια μοναδικά.

καλημέρα, καλή κα όμορφη Κυριακή!