12 Ιαν 2008

ΧΡΩΜΑΤΟΘΕΡΑΠΕΙΑ


- Παρακαλώ ξαπλώστε αναπαυτικά, απλωθείτε, λίγο πιό πάνω, λίγο πιό δεξιά, εμ, δεξιά είναι από την άλλη- ναι, εκεί. Χαλαρώστε. Αφεθείτε. Πάρτε μερικές βαθιές ανάσες, αργές και παρατεταμένες. Πώς αισθάνεστε; Είστε έτοιμο να ξεκινήσουμε;

- Νομίζω πως ναι.

- Λοιπόν, αγαπητό μου, ας αρχίσουμε από τα βασικά. Πείτε μου αλήθεια, πότε συνειδητοποιήσατε το πρόβλημά σας;

- Νομίζω πως το υποψιαζόμουν από νήπιο, αλλά σιγουρεύτηκα μόνο όταν πήγα στο σχολείο, και με κορόιδευαν οι συμμαθητές μου. Βλέπετε, δεν έμοιαζα με κανένα από αυτά...

- Πώς το αντιμετώπισε η οικογένειά σας; Το κοινωνικό σας περιβάλλον;

- Είμαι πολύ τυχερό γιατρέ, είχα πάντα την πλήρη αποδοχή τους και την υποστήριξή τους, ακόμα και τον κρυφό θαυμασμό τους, θα έλεγα. Ειδικά τώρα τελευταία, που άρχισα να ξεθωριάζω έντονα, μού φέρονται όλα με ακόμα περισσότερη αγάπη, με πάρα πολλή αγάπη. Ας μην μακρηγορούμε όμως γιατρέ, μού αρέσουν οι σταράτες κουβέντες: πείτε μου σας παρακαλώ ευθέως, τί ελπίδες έχω;.

Ο γιατρός, ένα λαμπερό γαλάζιο χρώμα, δίστασε λίγο. Τελικά είπε:

- Αφού το θέλετε, θα σάς μιλήσω εντελώς ανοιχτά. Απ’ ό,τι βλέπω, κι απ’ ό,τι φαίνεται και στις εξετάσεις σας, ο τόνος σας έχει μετακινηθεί έντονα προς το ιώδες, απομακρυνόμενος επικίνδυνα από το ερυθρό. Έχουν αναμιχτεί στο φάσμα σας αλλότριες συχνότητες, εκφυλίζοντας την κυματομορφή σας σε μια γενική θολούρα. Τέλος, η φωτεινότητά σας είναι -όντως- κατά κάμποσα Λούμεν χαμηλότερη από το αναμενόμενο.

Θα είμαι τίμιο μαζί σας: Η κατάσταση δεν είναι απλή. Και η κλινική εμπειρία η σχετική με την περίπτωσή σας είναι κάπως περιορισμένη, η Επιστήμη δεν έχει κάνει δυστυχώς μεγάλες προόδους στην θεραπεία των Χρωμάτων, αυτή είναι η αλήθεια. Δεν πρέπει όμως να το βάλετε κάτω! Θ’ ακολουθήσουμε μια επιθετική πειραματική θεραπεία, κι αν το θέλει ο Μέγας Ζωγράφος, όλα θα πάνε καλά…


Δεν υπάρχουν σχόλια: