5 Νοε 2007

ΜΕΤΡΌ ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗΣ: ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΌ ΜΙΑΣ ΠΡΟΑΝΑΓΓΕΛΘΕΊΣΑΣ ΑΠΟΤΥΧΊΑΣ

Κατ' αρχήν να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι ούτε κατά διάνοια αντίθετος στο μετρό. Η Θεσσαλονίκη πρέπει να έχει μετρό, και μάλιστα έπρεπε να το έχει εδώ και πολλές δεκαετίες.
Το μετρό όμως όχι μόνο ΔΕΝ θα λύσει το τεράστιο πρόβλημα που είναι η κυκλοφορία και η διαβίωση σε αυτήν την πόλη, αλλά ούτε καν θα το βελτιώσει. Κι αυτό εξαιτίας ενός θεμελιώδους εμποδίου, που λέγεται ΝΟΟΤΡΟΠΊΑ του ΘεσαΛΛΛονικιού, και γενικότερα του Έλληνα νέο- αστού.
Τη νοοτροπία του "ΝΥΝ ΥΠΈΡ ΠΆΝΤΩΝ ΤΟ ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΌ ΜΟΥ (κι Εγώ).

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ω ναι, ω ναι. Και η Βενιζέλου με Εγνατίας λίγα έχει να ζηλέψει από ένα βομβαρδισμένο τοπίο. Δες τι ωραία στοιχίζονται όλα σε μια σειρά. Τι όμορφα που εκπνέουν οι πεζοί καπνό σαν εξατμίσεις και γυρίζουν τρομαγμένοι σε κάποια τράκα που γίνεται συχνά...

1 αυτοκίνητο-1 οδηγός
συνείδηση, οικολογία, ανθρωπια
κι όταν βρέχει...

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Στην Αθηνα εχουμε δει διαφορα,παρολου που το μποτιλιαρισμα ειναι καθημερινο...
Αφου τα εργα τα κανουν 40 χρονια μετα το κανονικο,λογικο ειναι να αλλαζουν τα δεδομενα στα ΜΜΜ...

Μαύρος Γάτος είπε...

@breath: Όταν βρέχει... άστο καλύτερα. Εγώ που είμαι συνηθισμένος να κυκλοφορώ με ποδήλατο αισθάνομαι μελλοθάνατος. Και παπάκι από τους εκτός εαυτού οδηγούς που όταν δεν είναι μποτιλιαρισμένοι πατάνε με γκάζια στις λασπολακούβες.

@Νίκο: Το θέμα είναι ότι και στην Αθήνα απ' ό,τι ξέρω δεν άλλαξαν και πολλά με την επέκταση του Μετρό και με το τραμ, γιατί δεν άλλαξε και η νοοτροπία του Ελληναρά Αυτοκινητούχου.
Σ:((((