5 Φεβ 2007

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΑΕΡΙΚΟ, ΠΟΥ ΑΝΑΔΕΥΕΙΣ ΤΟ ΓΥΑΛΟ...


μού 'μειναν από σένα,

.

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ακόμη,
και η ανάμνηση της αίσθησης της ανάσας στο λαιμό
δεν είναι λίγη...

καληνύχτα...

ο δείμος του πολίτη είπε...

ανοιξιάτικη διάθεση διαβλέπω, επιθυμία για αγκαλιές και βόλτες στη θάλασσα.

rockerblogger είπε...

Γάτε, το πρώτο λινκ είναι ένα εξαιρετικό κομμάτι. Το δεύτερο όμως με οδηγεί σε κάποιο παλιότερο σου ποστ που με οδηγεί με τη σειρά του σε άλλο λινκ-τραγούδι, το οποίο όμως έχει λήξει μάλλον και δεν μπορώ να το κατεβάσω από το yousendit.
Επειδή με ενδιαφέρουν τα τραγούδια - πόσο μάλλον αν είναι δικά σου!!! - κάνε μου τη χάρη και ανέβασε το ξανά, ή βρες τρόπο να μας το βάλεις σε καινούργιο λινκ.

Μαύρος Γάτος είπε...

Άσε φίλε ρόκερ το κομμάτι που λες το έχασα το καλοκαίρι όταν κάηκε ο σκληρός. Ξέρωόμως περίπου ποιοί το είχαν κατεβάσει και θα ψάξω να το βρώ... μεγάλη πίκρα... είναι όντως δικό μου.

Δείμο αλίμονο ας μη με πιάσει καλύτερα! Σ;))))

Γιώργο, καθόλου μα καθόλου λίγο.

Καλό ξημέρωμα παιδιά...

Μαύρος Γάτος είπε...

δλδ δικό μου είναι αυ΄το που χάθηκε, όχι αυτό που κατεβάσατε! Μην μπερδευτούμε...

Σ;)

Xνούδι είπε...

καλημέρες αερικές γατάκι. Και συμφωνώ με τον Γιώργο. Λίγο είναι?????????

Ανώνυμος είπε...

Γατί μου, καλημέρα! Κρίμα που δεν μπορώ να ακούσω το τραγούδι(λείπω), αλλά μου αρέσουν οι στίχοι και οι ζωγραφιά! Καλημέρα!

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα Μαγισσάκι, καλημέρα Ειρηνάκι...

Δεν την έχω πιά την ηχογράφηση, την έχασα το καλοκαίρι που κάηκε ο σκληρός μου δίσκος. Αλλά την έχουν φίλοι και θα μού την στείλουν.

Σ;)