12 Φεβ 2007

Η ΕΠΑΙΤΕΙΟΣ



Γεννήθηκα πριν από τριανταεφτά χρόνια. Περίπου.

Με το που γεννήθηκα, ΑΠΑΙΤΗΣΑ αέρα, ΑΠΑΙΤΗΣΑ ζεστασιά, ΑΠΑΙΤΗΣΑ φροντίδα, ΑΠΑΙΤΗΣΑ φαγητό, ΑΠΑΙΤΗΣΑ αγάπη.

Ήμουν τυχερός, και μού δόθηκαν. Κι έτσι, επέζησα.

Πολύ γρήγορα έμαθα πως όλα αυτά που νόμιζα πως ΑΠΑΙΤΟΥΣΑ από τη Ζωή, η Ζωή δεν ήταν καθόλου υποχρεωμένη να μού τα παρέχει. Και πώς δεν δικαιούμουν να ΑΠΑΙΤΩ, αλλά μόνο να ΕΠΑΙΤΩ.

Μεγάλωσα. Κι επιζώ επαιτώντας, μέχρι αυτήν την στιγμή που σάς μιλώ, σ’όλη μου τη ζωή, εκτός από την αρχή-αρχή, ίσως και τότε ακόμα, ήμουν ένας Επαίτης.

Γι’ αυτό σήμερα, όπως κάθε μέρα, γιορτάζω την ΕΠΑΊΤΕΙΌ μου. Γιορτάζω που επέζησα ως την επαίτειο αυτή.

Κι ευχαριστώ το Έλεος - πες το αν θέλεις Τύχη -
που μ’ έφερε ως εδώ.

Κάθε μέρα.


Μαύρος Γάτος, 11-2-2007
Με αφορμή ένα ορθογραφικό lapsus της Βασιλικής στού Zardav...

.

16 σχόλια:

Τίποτα είπε...

Επαίτη(ο)ς...:)

pølsemannen είπε...

Πες το ψέματα...

Αναρωτιέμαι εάν αυτοί που απαιτούν διάφορα, έχουν υπ' όψη τους ότι δεν τους παίρνει... (Τουλάχιστον όχι πάντα)

Χρόνια πολλά και καλά! :-)))))

nosyparker είπε...

Χρόνια πολλά και καλά γάτε :-)

nosyparker είπε...

Αυτό το "Περίπου" όμως μας μπέρδεψε.... :-/

Μαύρος Γάτος είπε...

Ευχαριστώ Nosy μου & Polsemannen για τις ευχές, καλοδεχούμενες! Η Επαίτειος βέβαια είναι στις 27/3, αλλά τί σημασία;

Τίποτα Σ;α)

ΦώΤΗΣ είπε...

Χρόνια πολλά και συνέχισε ν’ απαιτείς…

Unknown είπε...

Χρόνια Πολλά Μαυρόγατε!
Δεν θα συμφωνήσω μαζί σου. Έχεις κάθε δικαίωμα ν' απαιτείς κι η ζωή δεν θα 'χε αντίρρηση να σου προσφέρει. Αν επαιτείς να σου δοθούν τ' αυτονόητα, είναι γιατί κάποιοι σου τα στέρησαν, απαιτώντας να τα έχουν μόνο για πάρτη τους...

ο δείμος του πολίτη είπε...

Χρόνια Πολλά σε γενέθλια και κάθε μέρα. Σκληρές απόψεις για δώρο στον εαυτό σου, αλλά και αληθινές. Μία νότα αισιοδοξίας αντίκρισα μέσα στη χαρούμενη σημερινή σου ζωή μα και τον πόνο ενός κοινωνιστή.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Καμμιά δεκαπενθήμερη (τουλάχιστον) απόδραση προβλέπεται; Σαν να σοβαρεύουν τα πράγματα... :)
Αν είχα το ταλέντο σου, αυτά τα αισθήματα δεν θα τα 'κανα λέξεις αλλά νότες.

Xνούδι είπε...

ομορφα κι αληθινα τα λες γατάκι. Γιατί έτσι είναι.
Και οι φώτος ε?
Καλά λέει ο σκυλούκος από πάνω. Για πιάσε πεντάγραμμα. Όταν νιώθεις έτσι ξέρεις τώρα τι όμορφα βγαίνουν.
Καλημέρα.

An-Lu είπε...

Αχ Μαυρογατούλη....

funEL είπε...

άιντε μαυρόγατε Ιλλουμινάτα ... κι αυτή τη ζωή να τελειώσεις έχεις άλλες 6.
+γενεθλίασον+

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα παιδιά, δεν έχω γενέθλια (γι αυτό και το "περίπου"...) αλλά οι ευχές σας καλοδεχούμενες!

Σ:)))

Ναταλία είπε...

Ρε συ....Μάρτιο δεν έχεις γενέθλια;
Τι σε έπιασε από τώρα;;;;;;;;!!!!!

Ωχουυυυυυυυυυυυυ.......μυρίζομαι μαυρίλα μέχρι τα χρόνια σου πολλά..........και δεν ειν καλόοοοοοοοοοοοοο!!!!!!!

Έλααααααααααααααα χαμογέλα μου.....

Μαύρος Γάτος είπε...

Όχι πριγκηπέσσα μου μην ανησυχείς... καλά είμαι....

Σε φιλώ Σ:))))

Ναταλία είπε...

Καλά.....δεν έχω τζάμπα τον τίτλο χαρά μου!!!!
Μόλις διάβασα τα σχόλια....τρέχω να κρύψω την ντροπή μου!
Σμουατςς!