27 Οκτ 2006

όΤαΝ Ο ΠάΝ συνάνΤησε τη ΝύμΦη (ΑΡΓΥΡΗΣ ΠΑΡΤ XXX)

.
ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΗΣΗ: ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΣΤΗΡΑ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΓΙΑ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΜΝΟΤΥΦΟΥΣ






«Υπάρχουν δύο είδη ηθικής. Αυτή που διδάσκουμε αλλά δεν την εφαρμόζουμε, και αυτή που εφαρμόζουμε αλλά ντρεπόμαστε να την διδάξουμε»
Μπέρτραντ Ράσσελ

«Για να μαθαίνουν οι νέοι και για να θυμούνται οι παλιότεροι»
Ανώνυμος




…Η φωτιά δημιουργούσε μια πολύ απόκοσμη και πολύ ερωτική ατμόσφαιρα, εκεί στην έρημη κι απόμερη παραλία της νήσου Ψ, όπου είχαμε παρκάρει αρόδου. Όλοι γύρω διασκέδαζαν με διάφορους διασκεδαστικούς τρόπους. Η μουσική είχε μόλις γυρίσει στα σλόου, όπως σε κείνα τα πάρτι στο γυμνάσιο, κι Eκείνη είχε κολλήσει το ονειρεμένο της κορμί επάνω μου, κάνοντάς με να δω τον Χριστό καντηλανάφτη, πράγμα περίεργο, γιατί έχω χρόνια να πατήσω σε εκκλησία και δεν έχω ιδέα πώς είναι οι  αντηλανάφτες. Η καυτή ανάσα της στο λαιμό μου, τα βαριά και σκληρά της στήθια στριμωγμένα ανάμεσά μας, οι λαγόνες μου κολλημένοι πάνω στους λαγόνες της, τι άλλο να θέλει ένας άντρας για να μεταμορφωθεί σε άγριο ζώο, στο αρχέτυπο Αρσενικό;


Έσκυψα ανάμεσα στα ευωδιαστά της μαλλιά, πήρα μερικές βαθιές ανάσες, για να νιώσω καλύτερα το άρωμά της. Δεν φορούσε κανένα άρωμα, ήταν η δική της ιδιαίτερη ευωδιά που ένιωθα, κι αυτό με τρέλλαινε ακόμα παραπάνω. Αντιπαθώ τις γυναίκες που μυρίζουν τσιγαρίλα, και σιχαίνομαι εκείνες που μυρίζουν αλκοόλ. Εκείνη, μύριζε κάτι ανάμεσα σε βανίλια και μανταρίνι...


Άρχισα να της δίνω φιλιά στο λαιμό, απαλά στην αρχή, και μετά όλο και πιο άγρια, ρουφώντας και δαγκώνοντας, κι ανεβαίνοντας σιγά σιγά προς το αυτί της. Τής το πιπίλισα ενώ αυτή μούγκριζε από ευχαρίστηση, και καθώς μου άνοιγε ένα ένα τα κουμπιά του πουκαμίσου μου, ώστε να χαϊδέψει το στήθος μου.


Τρελλός από πόθο, κι ενώ λικνιζόμασταν ηδονικά στο ρυθμό του γαλλικού μπλούζ, την τράβηξα σιγά σιγά παράμερα, προς τον κοντινότερο αμμόλοφο. Την ξάπλωσα απαλά πάνω στην άμμο. Γονάτισα μπροστά της. Στο φεγγαρόφωτο και στις ανταύγειες της μακρινής φωτιάς, τα εντυπωσιακά της στήθια απλώνονταν μεγαλοπρεπώς πάνω στον θώρακά της. Μέσα από το λεπτό ύφασμα διακρίνονταν ερεθισμένες οι μεγάλες της ρώγες, τόσο μυτερές, που έμοιαζαν έτοιμες να το τρυπήσουν. Της έβγαλα με μια κίνηση το μπλουζάκι. Δεν φορούσε σουτιέν, δεν το χρειαζόταν. Τα υπέροχα σφιχτά της στήθια αποκαλύφθηκαν μπροστά μου σε όλο τους το μεγαλείο.


Έσκυψα ανάμεσα στ’ ανοιχτά της πόδια, και πήρα την μια της ρώγα στο στόμα μου, πιπιλώντας την και δαγκώνοντάς την ελαφρά, ενώ με το άλλο χέρι χούφτωνα μια το άλλο της στήθος, και μια το σφιχτό της κωλαράκι, κάτω από την μικροσκοπική ροζ φουστίτσα.


Εκείνη είχε γείρει το κεφάλι προς τα πίσω, και με τα μάτια κλειστά έβγαζε μικρούς πνιχτούς ήχους ηδονής. Τα χέρια της μού αφαίρεσαν με τέχνη το πουκάμισο, κι άρχισαν ν’ ασχολούνται με το φερμουάρ του παντελονιού μου, ενώ εγώ την χούφτωνα αχόρταγα παντού. Έγλειφα, φιλούσα και ρουφούσα τις ρώγες της, ώσπου άρχισα με την γλώσσα μου να διατρέχω το διάστημα ανάμεσα στο στήθος της και το στόμα της, φτάνοντας τελικά στα σαρκώδη της χείλη. Με το ένα χέρι μου ασχολούμουν με τα στήθια της, και με το άλλο χούφτωνα το καυτό της βουνό της Αφροδίτης, μαλάσσοντας αδρά, με την παλάμη, την περιοχή της κλειτορίδας της.


Σπάνια φιλάω στο στόμα γυναίκα την πρώτη φορά, αλλά με Εκείνην το πάθος ήταν τόσο έντονο που δεν δίστασα ούτε στιγμή. Η ανταπόκρισή της ήταν χειμαρρώδης, η ζεστή και υγρή της γλώσσα βγήκε από τον μαργαριταρένιο φραγμό των δοντιών της και άρχισε να παίζει δαιμονισμένα με την δική μου, αγγίζοντας ηδονικά τα δόντια μου. Ρουφούσε και δάγκωνε τα χείλη μου, το στόμα της μύριζε κι αυτό βανίλια μανταρίνι, όπως και τα μαλλιά της. Ρουφούσα και ρουφούσε κι έγλειφα κι έγλυφε, και νόμιζα ότι θα πεθάνω από την ηδονή, καθώς ταυτόχρονα είχε καταφέρει να απελευθερώσει το αγριεμένο μου πουλί από τα ρούχα μου, μια το αγκάλιαζε με την ζεστή της παλάμη, μια έτριβε απαλά το κεφάλι του, μια μού χούφτωνε απολαυστικά τους πρησμένους μου όρχεις. Είχε έρθει η ώρα να την απαλλάξω από την φουστίτσα της….


Βγάζοντάς της την φούστα εγκατέλειψα το παθιασμένο της στόμα κι άρχισα να κατεβαίνω πάλι προς τα κάτω, όλο και πιο χαμηλά, στον λαιμό, πίσω στα βαριά της στήθια, στην κοιλιά, στους λαγόνες της, στο εφηβαίο. Φτάνοντας στα όρια των μεγάλων χειλιών, άρχισα να τα ρουφάω και να τα γλείφω, ενώ με ένα το χέρι μου τριγύριζα όλο και πιο κοντά στην κλειτορίδα της, και με το άλλο χάιδευα την θηλή της. Πήρα τέτοια θέση ώστε κι αυτή να έχει πρόσβαση στο πέος μου που ήταν έτοιμο να σκάσει, και το πήρε αμέσως μαλακά στο στόμα της, αγκαλιάζοντας την βάση του με την δεξιά της παλάμη, ενώ με το άλλο χέρι μού χούφτωνε μια τους όρχεις και μια τους μηρούς και τα οπίσθιά μου.


Αφήνοντας τα μεγάλα χείλη πέρασα στα μικρά, ρουφώντας και γλείφοντας, κι έφτασα στα περίχωρα της κλειτορίδας της. Από την πρώτη στιγμή που την γνώρισα είχα υποπτευθεί ότι ήταν θερμή γυναίκα, αλλά το πάθος της την κρίσιμη ώρα με ξάφνιασε. Με το πέος μου στο γλυκό της στόμα, μούγκριζε από την ηδονή καθώς την έγλυφα και τη ρουφούσα, κι όσο πιό κοντά στο κουμπάκι της έφτανα, τόσο πιό δυνατά φώναζε. Αφού την τυρράνησα λίγο κάνοντας μερικούς κύκλους γύρω γύρω, έφτασα στο επίμαχο σημείο και άρχισα να το ρουφάω, να το φιλάω και να το γλείφω με μανία, μέχρι που εκείνη, εγκαταλείποντας το πουλί μου, ούρλιαξε «ΠΑΡΕ ΜΕ! ΤΩΡΑ! Δεν αντέχω άλλο», καρφώνοντάς με με δυό τεράστια μάτια, που έβγαζαν σπίθες, και πέταγαν φωτιές.


Υπακούοντας υπέρ-ευχαρίστως στην απαίτησή της, τη γύρισα μαλακά στο πλάι, κι ακούμπησα το πέος μου που κόντευε να εκραγεί στην είσοδο του κόλπου της. Αφού το έτριψα λίγο εκεί, γύρω γύρω, ενώ εκείνη μούγκριζε υπόκωφα, το έχωσα με μια απότομη κίνηση βαθιά μέσα στον ερεθισμένο και υγρό της κόλπο. Η αίσθηση ήταν συγκλονιστική, ο κόλπος της ήταν τόσο ζεστός, τόσο υγρός, τόσο γλυκός, που δεν περιγράφεται με λόγια. Στάθηκα για λίγο ακίνητος για να την νιώσω πιο καλά, με τα δυό χέρια στα στήθια της με τις θεόσκληρες θηλές, με τους λαγόνες μου κολλημένους πάνω στα υπέροχά της οπίσθια. Μετά, τελείως ξαφνικά, άρχισα να κινούμαι παλινδρομικά μέσα της, όλο και πιο γρήγορα, όλο και πιο βαθιά. Βγάζοντας άναρθρες κραυγές, χωρίς να χρειαστεί να σταματήσω ή να βγω από μέσα της ούτε μια στιγμή, γύρισε τελείως μπρούμυτα και στήθηκε στα τέσσερα, κι εγώ γονατιστός χτυπούσα πάνω στους μηρούς της και στα οπίσθιά της, ενώ το χέρι της μού χούφτωνε τους όρχεις. Έβλεπα από το πλάι τα βαριά της στήθια να πηγαινοέρχονται παλινδρομικά, στον ρυθμό του έρωτα, και σταματούσα κάπου κάπου κι έσκυβα, για να τα πάρω στις χούφτες μου, και να νιώσω το βάρος τους, τη σφριγηλότητα της καυτής της σάρκας.


Όταν κόντευα αν τελειώσω, γύρισε, με κοίταξε μ’ ένα άγριο χαμόγελο, και μού είπε:


«Όχι ακόμα… τώρα θα σού κάνω έρωτα εγώ».


Η υποτακτική θηλυκιά μεταμορφώθηκε ξαφνικά σε αγριεμένη λέαινα. Τραβήχτηκε λίγο και μού ξεγλύστρησε σαν χέλι, με ξάπλωσε ανάσκελα, και καβάλησε το υψωμένο μου κατάρτι. Έβλεπα τα λυγισμένα της γόνατα, τους σφιχτούς της μηρούς, τα βαριά της στήθια να χοροπηδάνε, το πέος μου να μπαινοβγαίνει στο υπογάστριό της, ένιωθα την τριβή των υμένων της να κλιμακώνει την ηδονή μου.


Την ώρα που κόντευα να τελειώσω, μισοσηκώθηκα, και την ανάγκασα να σταματήσει τον ξέφρενο ρυθμό της και να καθίσει κι αυτή απέναντί μου, χωρίς να βγω από μέσα της, με τα πόδια μας να διασταυρώνονται. Σταθήκαμε για λίγο έτσι ακίνητοι. Την έσφιξα επάνω μου, ήθελα να νιώσω το κορμί της κολλημένο επάνω μου, την γρήγορή της ανάσα, τους χτύπους της καρδιάς της. Τής χάιδευα τα μαλλιά και μου χάιδευε την πλάτη, της φίλησα πάλι τους λεπτούς της ώμους, πάντα είχα μεγάλη αδυναμία στους ώμους, της ρούφηξα πάλι τον τρυφερό της λαιμό. Όταν κι αυτή αντεπιτέθηκε στο λαιμό μου και στο αυτί μου, στέλνοντάς μου νέα ρίγη ηδονής, άρχισα και πάλι να κινούμαι παλινδρομικά μέσα της, έτσι όπως ήμασταν αγκαλιασμένοι και ενωμένοι, ώσπου τελειώσαμε μαζί, ουρλιάζοντας, μέσα σε ένα παρανάλωμα ηδονής. Έβλεπα κυριολεκτικά διάφορα χρώματα, πολύχρωμα σχέδια κι αστράκια, ο χρόνος έμοιαζε να έχει σταματήσει, ο κόσμος γύρω δεν υπήρχε. Όπως μού είπε αργότερα, περίπου τα ίδια ένιωσε κι αυτή.


Μείναμε για αρκετή ώρα έτσι, αγκαλιασμένοι, καθιστοί αντικρυστά, χωρίς να βγω από μέσα της. Το πέος μου δεν έλεγε άλλωστε να μαλακώσει, παρά το απίστευτο αποκορύφωμα που είχα μόλις νιώσει.


Ο κόσμος γύρω από τα ενωμένα μας κορμιά, που τόση ώρα είχε πάψει να υπάρχει, άρχισε σταδιακά να επανασυντίθεται. Οι αισθήσεις μου ξανάρχισαν να μού μεταδίδουν πληροφορίες έξω από τη μαγεία που μόλις είχα ζήσει, έφτασε ξανά στ’αυτιά μου ο απόηχος της μουσικής, και οι ομιλίες των υπολοίπων, που είχαν μείνει διακριτικά μακριά από το δικό μας αμμόλοφο.


Όταν ανοίξαμε τα μάτια και κοιταχτήκαμε, ξέραμε καλά ότι δεν θα ήμασταν ποτέ πιά ξένοι...

25 σχόλια:

Sissi Soko είπε...

Ωραίο.

Ανώνυμος είπε...

Δεν ξέρω τι συμβαίνει τελευταία.... θα είναι μάλλον ανάδρομος ο Ερμής... αλλά φτου σου αγορίνα μου....

Με ξεπέρασες!!!!!! ;ο)

thegypsy είπε...

ότι λόγια κι αν πει κανείς μετά απο ένα τέτοιο κείμενο θα είναι λίγα ή απλά δεν θα είναι αντάξια του κειμένου...
Καλημέρα:)

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο ρε ...μαυροκούνελε!! :))

Ανώνυμος είπε...

Perastikh apo to blog soy, emeina ....kagelo. Foveri perigrafi xvris na sokarei katholou. Eisai vraios, vevaios!

ellinida είπε...

Παπαπα μας σκανδάλισες μεσημεριάτικα .
Πάντως εγώ εδώ κόλλησα .

...κάνοντάς με να δω τον Χριστό καντηλανάφτη, πράγμα περίεργο, γιατί έχω χρόνια να πατήσω σε εκκλησία και δεν έχω ιδέα πώς είναι οι καντηλανάφτες ...

Θέλω περιγραφή του Χριστού καντηναλάφτη !
Καλημέρα ! :)))

pascal είπε...

Ωραίος, το πες και το κανες τελικά.
Ο δικός μου Αργύρης θα ξεκίναγε κάπως έτσι (όχι ότι έχει σημασία βέβαια):

Κάθε φορά που πηδάω είναι και η τελευταία. Γιατί πιστεύω ότι μπορεί να είναι και η τελευταία. Όχι γιατί φοβάμαι ότι θα μου πέσει ο ουρανος στο κεφάλι. Καθόλου. Είναι, απλά, θέμα χαμηλής αυτοπεποίθησης. Η χαμηλή αυτοπεποίθηση σε κάνει καλύτερο εραστή ως προς την ποιότητα και τελείως χάλια ως προς την ποσότητα.

angeliki marinou είπε...

Αν αντί για πουλί και στήθος και "μέσα της" έλεγες @ούτσο/*ωλή, βυζιά, και μνι, you would find the target.

Αυτό δεν ήταν τσόντα, ήταν η εκπαιδευτική τηλεόραση.

angeliki marinou είπε...

Παιδιά, ιδέα, θέλετε να μαζευτούμε σε ένα μπλογκ και να κάνουμε τσοντομαραθώνιο; Ο καθένας από ένα κομμάτι. Χωρίς αστεράκια και τέτοια. Ο μεγάλος μπλογκοανατολικός.

Γουστάρετε;

Ανώνυμος είπε...

μμμμ και εγω περασα πολυ ωραια μαζι σου μωρο μου ,εκεινο το βραδυ στον αμμολοφο...αλλα δεν το εκανα και post...........

Ανώνυμος είπε...

μμμμ και εγω περασα πολυ ωραια μαζι σου μωρο μου ,εκεινο το βραδυ στον αμμολοφο...αλλα δεν το εκανα και post...........

Ανώνυμος είπε...

Μαύρο αγριόγατο..αναστήθηκα η γυναικά
τι!κείμενο με ''θέμα'' ήταν αυτό..ουαου

Ανώνυμος είπε...

Η παραλία είναι ένα απ’ αυτά τα cliché που χρησιμοποιούν οι πάντες θέλοντας να περιγράψουν μια ερωτική πράξη. Το κείμενο πρώτα απ’ όλα ήταν καλό, δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο αλλά ήταν καλό. Η περιγραφή είχε συναίσθημα, πηγαίο συναίσθημα χωρίς υποκρισία και επίσης απέφυγες λεπτομέρειες που θα μπορούσαν να το κάνουν βαρετό. Σίγουρα, λόγω της άκρατης περιέργειας μου θα ήθελα να μάθω αν ο ανώνυμος ήρωας του κειμένου επήρε τις κατάλληλες προφυλάξεις, για άλλους είναι κάτι το περιττό, για μένα είναι ένα παράδοξο το να μη πήρε. Πάντως είμαι της γνώμης πως τέτοιες στιγμές δεν χρειάζεται να περιγράφονται γιατί ποτέ δε μπορούν να εκφραστούν με λέξεις. Πάντως για μερικά ανέραστα όντα θα ήταν απαραίτητη η ανάγνωση ενός τέτοιου κειμένου.

Απολλώνια είπε...

Γάτε, δεν ξέρω τι να πω.
Μας... έφτιαξες!

Μπράβο!

Καλησπέρα!

:)

raffinata είπε...

χμ, δεν το έχω διαβάσει αυτό το Άρλεκιν, να μου το στείλεις ;)

Μαύρος Γάτος είπε...

Ευχαριστώ για όλα τα σχόλια, χαίρομαι για όσους τούς άρεσε, για όσους δεν τους άρεσε κανένα πρόβλημα.

Ρεντόν, σε βεβαιώνω όιτι δεν ντρεπόμουν καθόλου να πω "πούτσος, βυζιά και μουνί" , αλλά δεν θα ήμουν εγώ αν τα έλεγα.. ωραία η ιδέα για το ερωτικό blog.

Ορέστη αν έβαζα στο κείμενο προφυλακτικό, κατά τη γνώμη μου θα το μετέτρεπα σε πορνό...

Ράφυ, αυτό το Άρλεκιν δεν θα το βρεις σε κανένα περίπτερο, κυκλοφορεί μόνο απευθείας από τις Τρελό-εκδόσεις μας...

Σ:))))

herinna/ είπε...

:)
Ναι. Σου έχω κι απάντηση. Είναι παλιό...

Aphrodite είπε...

(χαζή φωνίτσα, ξανθή μπουκλίτσα)

"Αχαχαχ Κϋριε Καθηγητά, είχατε δίκιο για το μάθημα εφαρμοσμένης λογοτεχνίας που θα λέγατε ότι μου ταιριάζει..."

(κοντόκαννη αναστεναγματιά)

"... Εεεμμ, πότε είπατε ότι είναι τα εργαστήρια? Α, ναι? Θαύμα! Οχι καλέ, ότι ώρα και να βγει το πρόγραμμα, εγώ θα έρθω, κανένα πρόβλημα!"

(βλεφαρίδες τραμπολίνο) ...

"Πώς? Εχουμε και group-project? ΑΛΗΘΕΙΑ? Ε ΜΑ ΠΕΣ ΤΟ ΡΕ ΧΡΥΣΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΚΑΘΟΜΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΞΕΛΙΓΩΜΕΝΟΥ ΤΟΣΗΝ ΩΡΑ!"

;))))))

(11/10 ο προφέσσορ!!!)

Μαύρος Γάτος είπε...

Ξέχασα να πω ότι μού άρεσε πάρα πολύ το nick "αμμόλοφοι" Σ;)))

Herinna μου δεν σε πολυκατάλαβα, ομολογώ ....

Ω Αφροδίτα, εεεεεεε, αφού έχουμε πιά και την επίσημη έγκριση της αρμόδιας
θεάς, προχωράμε και στα Σεμινάρια.... Πάντως όσον αφορά τα group sessions πρέπει να πω ότι πρόκειται για άλλη Έδρα, εγώ είμαι άσχετος...

Σ;))))

herinna/ είπε...

Να πας να διαβάσεις το τελευταίο μου ποστ να καταλάβεις.

herinna/ είπε...

Χμ, το προτελευταίο μου τώρα,"ΟΤΑΝ Η ΔΥΣΗ"

Εύα είπε...

απαιχτο,βρε μαυρογατε.Να'σαι καλα,μου εφτιαξες τη νυχτα που φροντισαν να μου χαλασουν αλλοι.Φιλακια...

Εύα είπε...

renton,mail me please,επειγον.Θενκ γιου βερι μουτς γατε μου καλε...

Ανώνυμος είπε...

Blue topaz ring will certainly be thpmas sabo your best option if you are intended to thomas sabo jewellery include a ring into your gemstone jewelry collection. cheap thomas sabo charms Either if you wish to wear the ring on a special occasion or thomas bracelets wear this sort of ornaments on a daily basis, silver charm carriers it is up to your account. Blue thomas sabo necklaces topaz ring can ensure you that you will attract every person.

Ανώνυμος είπε...

Αν δε διαθέτεις το στήθος που λέγαμε, αλλά μόνο τις ρώγες, και οι γλουτοί σου ΄μοιάζουν με διεθνές αεροδρόμιο, τι κάνεις;

η Μήδεια εκ Λουτρακίου
<3

ευτυχώς που μας το είπες γλυκέ μου γάτε.Να μαζέψουμε το μυαλουδάκι μας, αν έχουμε.