17 Οκτ 2006

ΠΑΝΙΚΟΣ ΣΤΗ ΜΠΛΟΓΚΟΣΦΑΙΡΑ: ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ...

.
ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΓΑΤΟ... ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!

Ζητώ συγνώμη απ' όλους αυτούς κι από όλες αυτές που εξαπατούσα κατ'εξακολούθηση τόσον καιρό. Απ' όλους αυτούς κι απ' όλες αυτές που μού εμπιστεύτηκαν τις ελπίδες τους και το κομπόδεμά τους. Ζητώ συγνώμη από τους ψηφοφόρους μου, από τους Αντιδημάρχους μου, από τις στρατιές των θαυμαστριών μου, από τις φάλαγγες των ανταγωνιστών μου που είχαν σκάσει από τη ζήλια τους.

Ήρθε η ώρα να σάς αποκαλύψω την πικρή αλήθεια, πριν χαθώ στο Υπερπέραν, ντροπιασμένος για πάντα:

ΔΕΝ είμαι Μαύρος. Είμαι ΚΑΤΡΑΜΙ!!!! Δείτε και τη φωτογραφία μου:

(η εμφανέστατη συντριβή στο πρόσωπό μου οφείλεται στην εκ βαθέων μεταμέλειά μου)

κι ακόμα χειρότερα:

ΔΕΝ βγήκα Δήμαρχος.... Μ' έφαγε μπαμπέσικα ο Νικήτας.


Δεν ξέρω αν θα μπορέσετε ποτέ σας να με συγχωρήσετε που σάς εξαπατούσα συστηματικά και συνειδητά τόσον καιρό... Τα δάκρυα της μεταμέλειάς μου, όπως βλέπετε και στη φωτογραφία, είναι καυτά... Αλλά δεν είναι αρκετά για να ξεπλύνουν το όνειδος.

Τώρα φεύγω. Μάλλον θα πάω στην πλησιέστερη συκιά να κρεμαστώ (εκτός αν το στρίψω για κανέναν γαλλικό καφέ).

Έχετε γειά, μπλόγκισσες και μπλόγκερ, ADSL, πληκτρολόγια, email, σχόλια, linkblog, έχε γειά Μόνιτορ, έχε γειά γλυκειά blogo-ζωή...

Σ;)))))))))

.

10 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γιατί να φύγεις, Μαύρε (Κατράμι) Γατούλη; Από εκεί όπου θα είσαι δεν θα μπορείς να γράφεις; Θα μου λείψεις.. Πολύ!

Ανώνυμος είπε...

Στάσου, Μαύρε Γάτε. Να. Μύγδαλα!!!
(είπε ο Βόγλης).
Λοιπόν, θυμάσαι εκείνη την εποχή που η κάθε χαρωπή νοικοκυρά πήγαινε στη φιλενάδα της και πίνανε καφέ για να κουτσομπολεύσουν τη γειτονιά με την ησυχία τους? Φαίνεται ότι είχε μία φιλοσοφημένη αναγκαιότητα ο καφές μετά κοινωνικού σχολιασμού. Μετά βαλθήκαμε όλοι να κάνουμε καριέρα και το κουτσομπολιό αποσυνδέθηκε από τον καφέ (που καιρός για καφέ στη γειτόνισσα πια). Μεταφέρθηκε λοιπόν στα μεσημεράδικα και τελευταία στρογγυλόκατσε και στα μπλόκ. Μη φύγεις. Σε λίγο θα βγουν και τα φοντάν. :)

Ανώνυμος είπε...

Πέφτω από τα σύννεφα!

Μου είχες πει ξεκάθαρα ότι δεν φοράς σομόν φιόγκο!

(σομόν δεν είναι αυτό;)

Χαρυβδιςς είπε...

μην τους ακούς νικήσαμεεεε
αυτοί ειναι τωρα δεμένοι στις καρέκλες κι εσυ ελεύθερος ν αλωνίζεις στα κεραμιδια....

Στοχος επετευχθει ....

Μαύρος Γάτος είπε...

Βρε παιδιά με παρεξηγήσατε.... δεν πάω πουθενά, πουθενά, πουθενά... Ηθελα μόνο να σάς αποκαλύψω τα φοβερά μυστικά της 'περσόνας" μου, όπως είναι ... χμμμ.... της μόδας , τελευταία...

Σ:)))

Καλό το στρίβειν αλά Γαλλικά, όμως...

zouri1 είπε...

ντροπη σου.

Κωστής Γκορτζής είπε...

Ρε δε μπα να βάζεις όσους φιόγκους θες (άκου...σομόν, ο Μπαμπάκης!), σ'έφαγε ο Φιόγκος ο Κακλαμάνης κι από πα πουτσο μένος έγινες βρεγμένος και ξέβαψες! Χα!
:)))))

nonplayer είπε...

Δηλαδή τώρα θα αρχίσεις να αποκαλύπτεις και όλα τα άλλα μπλογκς που διατηρείς;;;;;;;

Mon Dieu!

Lion είπε...

Βρε Κατραμι-Γατε μου, αφου σ' αυτες [*] τις εκλογες ΟΛΟΙ νικησαν. Γιατί όχι κι εμεις;

[*] οπως και σ' ολες τις προηγουμενες αλλωστε

Για στρωσου και γραψε κανενα νικητηριο διαγγελμα προς τον λαο σου που αγωνια, κι ασε τους καφεδες.

Μαύρος Γάτος είπε...

Καπετάνιε επιτέλους ξεμάρκαρες!!!!
Σ:))))))

Φυσικά και νικήσαμε. Απλά θολώνουμε λίγο τα νερά Σ;))))

Μαίανδρε, ετοιμάσου για ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ!!!!!

Ημίαιμε, σιγά μη μάς έτρωγε ένας ψωροΝικήτας. Απλά είμεθα κύριοι και αποχωρήσαμεν ευγενικά, σιγ΄ατην ψωροδημαρχία....

Ζούρη, ντρέπομαι, αλλά δενμε πιστεύει κανείς...

Σ:)))))