31 Αυγ 2006

ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΦΥΣΗΞΕ Ο ΑΝΕΜΟΣ

.

Στην ώρα του φύσηξε ο Άνεμος
στην ώρα της έρχεται η Βροχή

δε σταματά ο Χρόνος, ποτέ δε σταματά
δεν περιμένει
να θρηνήσεις τις χαμένες σου αγάπες, ή
τις χαμένες σου αυταπάτες, ή
το χαμένο σου Καλοκαίρι

Αν έχασα το Καλοκαίρι μου
από πρόθεση, ή από αμέλεια, χαμένος στα όνειρά μου
που δεν πατούσανε στη γη
φταίω εγώ, και μόνον εγώ

κι από πάνω

τολμώ να ζητήσω, ο γελοίος,
από τον αδάκρυτο Χρόνο

χαριστική μεταχείριση
και νέες ευκαιρίες

άλλο καλοκαίρι όμως δεν μού αναλογεί
άλλο καλοκαίρι για μένα δεν θα ξανάρθει
ας μην το σκότωνα, το δικό μου το καλοκαίρι


Αλήθεια, δεν υπάρχει μεγαλύτερη κινητήρια δύναμη
από την απελπισία.
Κι αν κάθομαι τώρα και γράφω γι' αυτές μου τις μαλακίες
είναι για να μην κάνεις τα ίδια λάθη, εσύ
που θα βαδίσεις στα μονοπάτια μου
μετά από μένα


Στην ώρα του φύσηξε ο δυνατός Άνεμος

στην ώρα του

όλα όμορφα
όλα
καλά καμωμένα.



31 Αυγούστου 2006
.

8 σχόλια:

ANemos είπε...

Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!

Marialena είπε...

Υπέροχο! Με το φθινόπωρο προ των πυλών δεν μπορώ να αντισταθώ παρά να αρχίσω να οραματίζομαι την αλλαγή των εποχών με αυτό το ποίημα...

Καλησπέρα Γατούλη! Καλό φθινόπωρο!

nonplayer είπε...

Και ότι είχα αρχίσει να ανησυχώ με τόση συμφωνία απόψεων που είχε πέσει...

Ανώνυμος είπε...

Εμένα πάντως, μου αρέσουν σχεδόν πάντα οι «μαλακίες» σου!
Γλυκιά καληνύχτα :)

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα Σ:)

confused, το διόρθωσα... εννοούσα εδώ τις μαλακίες που κάνω, και όχι αυτές που λέω....

Σ;0)))

Ladychill είπε...

Πολύ όμορφο...

Έξω ήδη μύρισε φθινόπωρο: ο ήλιος δεν καίει, το πρωί έχει δροσιά, χθες μέχρι που συννέφιασε και έλεγες πως θα βρέξει.

Καλό φθινόπωρο Μαύρε Γάτε!

SALOME είπε...

Καλό Φθινόπρωρο, όπως το θέλεις(με λιγότερες μαλακίες κ.λ.π.) Πάντως οι δυσκολίες φέρνουνα αποτέλεσμα... τι λές?

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα Ladychill, Salome
Σ;)