27 Αυγ 2006

ΤΑΞΙΔΕΥΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΥΘΕΝΑ...ΜΠΟΡΕΙΣ ΑΡΑΓΕ ΚΑΠΟΥ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙΣ;

"Νόμιζε ότι είχε χαθεί τελείως, αλλά ξαφνικά είδε την επιγραφή"


(128Kbps mp3 – κλικ στους στίχους)


Έρημοι άνθρωποι, χρόνια δύσκολα, και βαριά
κλείνω τα μάτια μου, ταξιδεύω για πουθενά
πες μου εσύ τι έγινε, τι δεν έγινε, τελικά
κι όλοι τους χάθηκαν, και ξεχάστηκαν βιαστικά

Φωνές συνθήματα λόγια ασήμαντα στη σειρά
κλείνω τα μάτια μου, ταξιδεύω για πουθενά
πες μου εσύ τι έφταιξε, τι δεν έφταιξε, τελικά
κι όλα είναι ψέμματα, κι όλα δείχνουν αληθινά

Κλείνω τα μάτια μου, ταξιδεύω για πουθενά
χρώματα, χρώματα, με τυλίγουν από ψηλά
να κι η αγάπη μου, μ’ ένα σύννεφο αγκαλιά
κι όλα του έρωτα τ’ αφανέρωτα μυστικά



«Ταξιδεύω για πουθενά»
του αγαπημένου Δήμου Μούτση
από τον δίσκο "Για πούλημα λοιπόν", 1994

8 σχόλια:

Καπετάνισσα είπε...

Επιτέλους, βρήκα άλλον έναν άνθρωπο ν' αγαπά αυτό το τραγούδι!

Μαυρογατούλη,
χαρούμενη Κυριακή...
Τελευταία του καλοκαιριού.
(Του απ' έξω)

Μαύρος Γάτος είπε...

Όλος ο δίσκος είναι από τους πιό αγαπημένους μου! Ειδικά αυτό, το 'ποτέ πιά', το "μα κατά βάθος', και το "πάντα υπάρχει'....

Ανταποδίδω θερμά τις θερμές ευχές....

Σ;))))))

Ecumene είπε...

Και για μένα το αγαπημένο...
Να σαι καλα...

Τί κανει ο Δημος Μουτσης; καλα είναι;

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Ολα τα ταξιδια εχουν καποιο προορισμο.Το θεμα ειναι να θυμηθεις να σταματησεις και να μην μαγευτεις απο τη διαδρομη...

vromogato είπε...

:)

Μαύρος Γάτος είπε...

-Είναι μακριά ακόμα Μπαμαπ-Στρουμφ, το "πουθενά";;;

-Όχι πολύ... Σε λίγο φτάνουμε!

Σ;)))

Ανώνυμος είπε...

"Μουσικη τετραλογια"
"Φραγμα"
"Ενεχυρο"


Ευχαριστουμε Δημο.

Ανώνυμος είπε...

Καλησπερα σε ολους! Εχει κανεις την καλωσυνη να μου στειλει το "Ταξιδευω για πουθενα"?
Μου αρεσει παρα πολυ αλλα δεν μπορω να το βρω με τιποτα!
Ευχαριστω εκ των προτερων.
spyrtoz@yahoo.gr