4 Αυγ 2006

ΕΛΛΗΝΙΣΤΑΝ, Η "ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΗ ΧΩΡΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ"...

Έχετε ήδη φύγει για διακοπές; Όχι ακόμα; Δεν θα φύγετε;
Χαρείτε μαζί μου αυτές τις φωτογραφίες.
Κι εγώ αποκλεισμένος στην πόλη είμαι και βράζω...

Από πού είναι; Μη βιαστείτε να απαντήσετε...


Όποιον Ελληναρά και να ρωτήσεις, θα σε διαβεβαιώσει ότι ζούμε στην "ομορφότερη χώρα του κόσμου". Η Ομορφιά αυτού του τόπου είναι τόση, που ο Ελληναράς μπορεί να την βιάζει ασύστολα και κατά συρροή, να την καίει, να την βρωμίζει, να την λεηλατεί, να την μολύνει, να την καταπατεί, κι αυτή να είναι και πάλι η Ομορφότερη.... Ο Ελληναράς επίσης όχι μόνο μπορεί αλλά και δικαιούται να ξεπουπουλιάζει τους παρακατιανούς Ξένους που έρχονται να πάρουν μια γεύση από το Θαύμα, να τους προσφέρει ελεεινές και πανάκριβες υπηρεσίες, αυτοί πάλι θα έρχονται, μιλάμε για την ομορφότερη χώρα του κόσμου, οκ;;;;;


Τις απολαύσατε τις φωτογραφίες;
Βρήκατε από πού ακριβώς είναι;
Καθήστε καλά, καθίστε είπα, και κοιτάξτε εδώ.....
Απίστευτο, ε;

7 σχόλια:

Λύσιππος είπε...

Ατιμε Τορονάγκα-σαν...μας κλέβεις του Αιγαίου τα...μπλούζ.

Ανώνυμος είπε...

Αν πω ότι περισσότερο μου άρσει η ψιψίνα με το γελαστό μουτράκι θα είμαι πολύ πεζή?

ANemos είπε...

Α-πί-στευ-το!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(Μαλακίες λέω: πιστευτό!!!)(Και γουστάρω! Και καλά να πάθουμε!)

raffinata είπε...

σ' όποιον αρέσουμε, οι υπόλοιποι να πάνε στο Κότσι :ΡΡΡΡΡ

Μαύρος Γάτος είπε...

Φύγαμε για Κότσι! Μαράκι κατέβα μέχρι το Λιμάνι αύριο πρωί σε παρακαλώ, να ρωτήσεις τι ώρα έχει καράβι για το Κότσι!!!! Κόψε μου κι εμένα ένα εισιτήριο σε παρακαλώ, κατάστρωμα, ε;

αθεόφοβος είπε...

Αντε να πάτε όλοι στο Κότσι να περάσουμε εμείς καλύτερα στην Ελλάδα!

Juanita La Quejica είπε...

Fancy restaurant;
Έχουν επιχειρηματικό μυαλό αυτοί που το έφτιαξαν, δεν χωρά αμφιβολία. Και σίγουρα οι τιμές θα είναι πολύ φτηνότερες από τα 65 ευρώ το κιλό τα μπαρμπούνια στην Χερρόνησο της Σίφνου.