31 Μαΐ 2006

...ΗΤΑΝ, ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ, ΜΙΑ ΦΟΡΑ, ΚΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙΡΟΣ, ΠΟΥ ΒΑΣΙΛΕΥΕ Η ΔΙΧΟΝΟΙΑ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚΟΧΩΡΙΟ...


Το Έπος των Μπλόγκερς
κ η τελική (?????) συμφιλίωση (?????????)

Πριν αρχίσει το κακό....




...πώς ξεκίνησε....




...μερικά χαρακτηριστικά στιγμιότυπα από τον "Πόλεμο των Μπλόγκς"....


... βρε έγινε
τής - γκούχ γκούχ, σού λέω...


...το πεδίο της Μάχης μετά τη Μάχη...
(ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΝ ΓΙΑ ΜΙΚΡΟΥΣ ΚΙ ΑΘΩΟΥΣ ΒΛΟΓΓΕΡΣ )




...και τέλος (????)... μετά την καταστροφή....

Η ΣΥΜΦΙΛΙΩΣΗ

ΔΕ ΧΑΠΙ (???) ΕΝΔ (?????)


@@@@@@@

Επιλεγμένοι διάλογοι από το καλύτερο άλμπουμ του Αστερίξ: Η ΔΙΧΟΝΟΙΑ (LA ZIZANIE)
(μετάφραση Μαύρος Γάτος)

Φρουρός α: Θα σε μάθω εγώ να λες ότι είμαι το σκυλάκι του Εκατόνταρχου.
Φρουρός β: Σοβαρά; Και ποιος τού ψιθύρισε ότι γύρισα χτες μετά τις VIII στο στρατόπεδο;;;;

-----

Συγκλητικός: Μάλιστα, μάλιστα! Όταν η ιδέα δεν είναι του Βρούτου, ο Βρούτος σκάει από τη ζήλεια!!!

Βρούτος: Ζηλεύω, ε; Μπορεί να ζηλεύω, εγώ, αλλά δεν πρόδωσα τον Καίσαρα, εγώ! Ποτέ δεν ήμουν τσιράκι του Πομπήιου, εγώ.

Συγκλητικός: Εγώ τσιράκι του Πομπήιου; ΑΥΤΟΣ μπορεί να ήταν, για να μην αναφέρουμε κι αυτόν, κι εκείνον, αλλά εγώ ποτέ δεν πρόδωσα τον Καίσαρα!

-----

Δίοπος: Πειρατικό εν’όψει!

Ύπαρχος: Τον άκουσες, καπετάνιε;

Καπετάνιος: Όχι! Να μην τον ακούει κανείς αυτόν! Είναι τιμωρία! Τόλμησε να πει ότι ενώ εμείς ταξιδεύουμε, οι γυναίκες μας τη βρίσκουν στα όργια!

Δίοπος: Αν είναι έτσι δεν θα ξαναβγάλω άχνα! Χα! Για δες κάτι τύποι! Θα μπορούσαν να πουν ακόμα κι ότι μπήκα στο ναυτικό μόνο και μόνο επειδή η γυναίκα μου είναι κολλητή της κουνιάδας της δεύτερης ξαδέρφης του Ιουλίου Καίσαρα!!!!

-----

Καπετάνιος: ΕΙΠΑ ΠΡΟΣΩ ΟΛΟΤΑΧΩΣ!!!!

Ναύτης: Σταμάτα να χτυπιέσαι, Καπετάνιε, όλοι ξέρουμε τι είδους γλύψιμο έριξες για να πάρεις προαγωγή.



ΗΘΙΚΟΝ ΔΙΔΑΓΜΑ
"Στην αναμπουμπούλα, ο λύκος χαίρεται..."

6 σχόλια:

A.F.Marx είπε...

"Στην αναμπουμπούλα, ο (λύκος) LIFOS χαίρεται...

Κωστής Γκορτζής είπε...

Ανοιξιάτικον σε βρίσκω...

Μαύρος Γάτος είπε...

Γειά σου Ημίαιμε, γειά σου Ποπάκι! Δεν ακούστηκε ΤΙΠΟΤΕ εκεί στο Βερολίνο;;; Περίεργο..... Σ;))))))

Μαρξ, νομίζω πψς είναι καιρός να τελειώνει πιά αυτή η ιστορία. Επειδή όμως με προκαλείς, και επειδή δεν έχω μάθει ο μαλάκας να κρατάω το στόμα μου κλειστό, ναι, ο ΛύΦος το παραχόντρυνε το παιχνίδι. Ντροπή του.

Αλλά, ειλικρινά, ας τελειώνει πιά αυτή η ιστορία... προτείνω συνάντηση ΟΛΩΝ των μερών για να δοθούν εξηγήσεις και να πάψει η φαγωμάρα. Πού ξέρεις, μπορεί να ξκαταλήξουμε και όπως ο Αστερίξ με τον Οβελίξ στο τελευταίο καρρέ....

Кроткая είπε...

τι έγινε ρε παιδιά; εγώ γιατί δεν έχω πάρει είδηση;

Πάντως το ποστ είναι τελειο!

raffinata είπε...

ε;

NinaC είπε...

Asterix rulezzzzzzzzz