30 Μαΐ 2006

«ΘΑ ΣΟΥ ΚΑΝΩ ΕΓΩ ΓΑΤΑΚΙΑ», ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΤΟ ΦΙΛΑΚΙ

Η Τζέσσικα, ένα πανέμορφο θηλυκό, με συντρόφεψε επί δώδεκα χρόνια στην μοναχική μου πορεία, στις μακρόχρονες σπουδές μου, και στις ανά την Ελλάδα και την Ευρώπη περιπέτειές μου...

Τόσο πολύ αγαπιόμασταν, που κάποιες γυναίκες την ζήλευαν κυριολεκτικά!!!!! Όταν χάθηκε με πολύ άσχημο τρόπο, δεν ξαναπήρα γάτα, αφ’ενός λόγω της λύπης μου, και αφ’ετέρου γιατί είμαι πολύ αλλεργικός στις γάτες. Είναι αλήθεια ότι όσο είχα την Τζέσσικα επιβαρύνονταν πολύ το κατά τα άλλα ελαφρότατο αλλεργικό μου άσθμα.

Μετά από μερικούς μήνες, αφού επέστρεψα από το Ιράκ, μπήκε στην ζωή μου ένα υπέροχο πλάσμα, μια γυναίκα-γάτα, που τήν αγάπησα τόσο πολύ, και τόσο βαθιά, και δέθηκα τόσο αληθινά μαζί της, που πίστεψα ότι θα μέναμε για πάντα μαζί.

Με την αγάπη μου το Φιλάκι, είχαμε βρει έναν τρόπο να εκτονώνουμε την ένταση, όταν καμμιά φορά - όχι συχνά - διαφωνούσαμε έντονα. Έλεγα εγώ, «βρήκα τη λύση. Θα πάρουμε γάτα». Αυτή γελούσε, πόσο όμορφα γελούσε, κι έλεγε, «όχι, θα πάρουμε σκύλο». Επέμενα εγώ όχι θα πάρουμε γάτα, επέμενε κι αυτή όχι θα πάρουμε σκύλο, γελούσαμε κι οι δυό μαζί, και όλα ήταν πάλι όμορφα...

Μιά από αυτές τις φορές, στην επιμονή μου «θα πάρουμε γάτα», είχε απαντήσει, «θα σού κάνω εγώ γατάκια»…

Τελικά οι δρόμοι μας χώρισαν, μετά από δύο πολύ αγαπημένα χρόνια. Βασικότερη αιτία, το ότι αυτή ήταν σκυλόφιλη, ενώ εγώ γατόφιλος. Δεν ξέρω αν πήρε τελικά σκυλάκι, πάντως γατάκια εμένα δεν θα μού κάνει, είναι σίγουρο πιά…

Πέρασαν μήνες μοναχικοί και δύσκολοι, με κάθε είδους προβλήματα να συσσωρεύονται, και τις αντοχές να λιγοστεύουν. Ήθελα πάρα πολύ ένα γατάκι, κι ας κράδαινε η αδερφή μου τη σπάθα του Δράμαλη πάνω από την κεφάλα μου κάθε φορά που το άκουγε, για το καλό μου φυσικά, λόγω της αλλεργίας που σάς έλεγα. Ας έβρισκα όμως εγώ το κατάλληλο γατάκι, και σιγά μη δεν το έπαιρνα… Άργησα να το βρώ, δυστυχώς. Πέρασε το φθινόπωρο, πέρασε κι ο χειμώνας, πέρασε, σχεδόν, και η άνοιξη... Νομίζω ότι θα μού είχε κάνει πάρα πολύ καλό η παρουσία ενός γατιού, όλο αυτό το διάστημα.

Ήρθε όμως το πλήρωμα του χρόνου, κι ένα καλοκαιρινό βράδυ του Μάη, μια άλλη γυναίκα, μια αληθινή κουκλίτσα, εμφανίστηκε στη ζωή μου. Η κουκλίτσα αυτή, ήρθε για να μείνει!

Η αλήθεια είναι ότι πρόκειται για έναν κεραυνοβόλο διαδικτυακό έρωτα, για μια γνωριμία… μέσω ίντερνετ. Γνωριστήκαμε ηλεκτρονικά, μέσω του ημεροδιχτυού του θείου Μάνου, που τον είχε υιοθετήσει μέσω της θείας Δέσποινας. Ή μήπως είχε υιοθετήσει την θεία Δέσποινα μέσω του θείου Μάνου; Δεν θυμάμαι ακριβώς.

Με την κουκλίτσα μου έχουμε βέβαια μια …χμ… μικρή διαφορά ηλικίας… γύρω στα 36 χρόνια (παρά 27 ημέρες όμως, ε;), αλλά τα πάμε μια χαρά. Ο θείος Μάνος, που κανόνισε και το προξενιό, την φώναζε Σκράτς. Αυτή δεν ξέρω πώς τον φώναζε. Ούτε τη θεία Δέσποινα ξέρω πώς την φώναζε η μικρή, ξέρω όμως ότι την έχει υιοθετήσει μια αδερφούλα της, που την λένε Μέλπω.

Η Σκράτς, μόλις κατέφθασε από την Αθήνα, μετά από ελάχιστους ενδοιασμούς, κι αφού εξερεύνησε το σπίτι από άκρη σε άκρη, αποφάσισε να με υιοθετήσει κι εμένα. Με φωνάζει «Ίου Ίου», «Ιάου», «Μιαουού», ή «Νιαααά», ανάλογα με την περίπτωση. Εγώ την λέω άλλοτε Τζουτζούκα, άλλοτε Μικρή, άλλοτε Τζέσι (όπως την Τζέσσικα), άλλοτε Μίου Ίου, άλλοτε Σίντυ (σ'ας θυμίζει κάτι;;;), άλλοτε Αθηνά (γιατί είναι Αθηναία). Ακόμα δεν κατέληξα πώς θα την βαφτίσω, έτσι κι αλλιώς δεν ακούει σε κανένα από αυτά. Άρα δεν έχει βρεθεί ακόμα το αληθινό της όνομα… Οι υποψήφιοι νονοί και νονές, σπεύσατε!!!

Είναι ένα πολύ τρυφερό και πολύ παιχνιδιάρικο αλητάκι. Όλη μέρα τρέχει γύρω γύρω και κάνει ζημιές, ανακατεύει τα πάντα, προσπαθεί να πιάσει τον Σερ Λάνσελοτ τον Ψάρη (ευτυχώς δεν μπορεί, ακόμα…), κυνηγάει ό,τι κινείται, μετακινεί ό,τι δεν κινείται (από μόνο του). Όλη νύχτα κοιμάται στην αγκαλιά μου, ή κατά προτίμηση (προς μεγάλη μου ζήλεια) αγκαλιά με την μητέρα μου, τις μέρες που πηγαίνουμε στην άλλη πόλη, στο σπίτι της. Περιττό να σας πω ότι την υιοθέτησε και αυτήν…

Η Τζέσσικα, ήταν – έλεγαν κάποιες με ζήλεια - η πιο φωτογραφημένη γάτα του κόσμου, και να σκεφτείς τότε δεν είχα ακόμη ψηφιακή. Το ρεκόρ εκείνο κοντεύει ήδη να καταρριφθεί. Ένα πολύ μικρό δείγμα ανεβάζω εδώ.

Ευχαριστώ, θείε Μάνο, ευχαριστώ, θεία Δέσποινα. Θα είμαι άξιος υιοθετημένος μπαμπάς…



Στον "κήπο"




-Μια μέρα θα παίζω καλύτερα από σένα, θα το δεις...




-Χαίρω πολύ, Δεσποσύνη,
ονομάζομαι Σερ Λάνσελοτ ο Ψάρης...

-Εγώ να δεις πόσο χαίρομαι...
δε θα πέσεις μια μέρα στα νυχάκια μου;;;;






-Έλα μωρέ πώς κάνεις έτσι... απλά παίζαμε....





-Μα γιατί ασχολείσαι τόσες ώρες με αυτά τα κουμπάκια;





-Τί μού λες;;;; Δηλαδή τώρα με βλέπουν;;;;;


Σ;))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


22 σχόλια:

Debby είπε...

Είναι πανέμορφη!!!!
Είναι γλύκα!!
Please!! Μην την στειρώσεις!!
Αστην αν σου κάνει γατάκια έστω 1-2 φορές!!
Μοιάζει σε μια απο τις πιο αγαπημένες γάτες που είχα. Την batman!!
Είχε ίδιο τρίχωμα μόνο που το μάυρο ήταν γκρι!

Marialena είπε...

Εδώ ξεκινάει ένας έρωτας μεγάλος μου φαίνεται...! Να ζήσετε μαζί τρυφερά, ανεξάρτητα, συντροφικά και να αγαπηθείτε με πάθος καθότι του ιδίου είδους και οι δυό σας!
Ποιός στη χάρη σου, Σκρατσούλι θα έχεις τον καλύτερο μπαμπά ή μήπως φίλο, ή μήπως και κάτι παραπάνω?

An-Lu είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
An-Lu είπε...

Χαίρομαι που το σκρατσουλίνι βρήκε νέο σπιτικό και "μπαμπά"!!!
Να πω την αμαρτία μου, ζηλεύω αλλά λόγω μεγαλύτερης αλλεργίας αδυνατώ... κράτα το "σκράτς" για όνομα ;-)

ralou είπε...

Πως μεγάλωσε καλέ η Σκράτς!
Την είχα δεί στο πόστ του Μ.Α. και τον είχα προειδοποιήσει!
Αυτές οι calico γάτες(πάντα θυλικές) είναι άτιμες!
Καταλαμβάνουν το σπίτι μας το μυαλό και την ζωή μας. Γίνονται τα αφεντικά και μας εξουσιάζουν.
Μας εκπαιδεύουν και μας ποδηγετούν!
Αλλά και μας κάνουν να τις ερωτευτούμε!

Αλλά μήπως για αυτό τον λόγο δεν υιοθετούμε γάτες;

Να ζήσεις πολλά απαλά χρόνια μαζί της!

raffinata είπε...

τα μάτια της Λώρας!!!

manosantonaros είπε...

γειά σου σκράτς μου.
Να τον προσέχεις!

Ανώνυμος είπε...

Η θεια απο την Αθηνα και η Μελπω στελνουν θερμους αγωνιστικους χαιρετισμους στον Μαυρο Γατοκαι στην Σκρατς(?)Μιου Ιου (?) Τζεσυ κλπ κλπ
Η Μελπω (ιδια και απαραλλαχτη με το σημαδι ομως στην αλλη μερια της μουριτσας της)εχει πιο μαζεμενο χαρακτηρα και αλλα πεντε αιλουροειδη να ταλαιπωρει (συν δυο διποδα που υπηρετουν ολη την αγελη.Και φυσικα το σερβις ειναι πεντε αστερων...δεν το συζητω)
Οσο για την προαιωνια κοντρα σκυλοφιλων-γατοφιλων και ως φανατικη σκυλοφιλη,το μονο που μπορω να πω μετα απο 14 χρονια συμβιωσης ειναι:Ζητω οι γατες!!!

Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής είπε...

Να ευχηθώ βίον γατόσπαρτον ή δε θες άλλο γατάκια;
(Η τελευταία φώτο η πιο κοντινή με κάνει να χαμογελώ θέλοντας και μη)
Πολύ γλυκό πλασματάκι.
Να ζήσετε!!!

homelessMontresor είπε...

Μήπως έχει και ιαπωνική καταγωγή; Αυτά τα "Ιου ιού, ιάου" είναι που με βάλαν σε υποψίες. Αν είναι να την βαφτίσεις Skrats-Lee :-)

raffinata είπε...

βρε Μίλτο το 'ψαξες το γατί; αλλού το λες θηλυκό αλλού αρσενικό, ο Μάνος σου είπε να ΤΟΝ προσέχεις...

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Aψου!!!
Υπεροχη φατσα!!!

Lion είπε...

Μαυρε Γαταρε, πολυ χαιρομαι για σας! Καιρος ηταν. Πολλα χρονια να ζησετε μαζι. Ευτυχισμενα θα ειναι σιγουρα.
Να εισαι καλα - θα τα πουμε προσεχως.

Υ.Γ. Δεν το αναφερω συχνα αλλα τελικα ειμαι - σαν εσενα - "γατικός τύπος". Ο σκύλος ηρθε τυχαία στην ζωη μου. Γατες έχω 2 εδω και 7 χρονια.

αερικο είπε...

@ Μαυρε Γατε
Λιγο αδυνατη δεν ειναι η γατα σου;;...:-))

Μαύρος Γάτος είπε...

Σάς ευχαριστώ όλες τις ψιψίνες και όλους τους ψιψίνους για τις ευχές... Ραλλού, An-Lu, Μαριαλένα, Νίκο, Debby, σάς φιλώ γλυκά στην μουρίτσα! Θεία Δέσποινα, φιλιά στην Μέλπω! Ζήτω οι γάτες!!!!

Θα τον προσέχω, τον Μαύρο Γάτο, θείε Μάνο. Θα τον βάζω να μού παίζει πιάνο κάθε μέρα Πόπη, μέχρι να μάθω κι εγώ. Και μάλλον δεν θα τού κάνω στείρωση... Ραφινάτα θα ΤΟΝ προσέχω είπαμε! Ποιά είναι η Λώρα; Καλό το Scratch-Lee, homelessmontresor Σ;)))) Καπετανόσκυλε, φιλιά στα γατιά σου. o-2-8, κοπιάστε να παίξουμε, μ'άρέσει να διώκω κύκλους Σ;))))) Και, Αερικόγατα, δεν φταίει ο μπαμπάς μου που εγώ τρέχω όλη μέρα πάνω κάτω και δεν βάζω δράμι!!!!!!!

Περιττό να σάς πω ότι από σήμερα υιοθετώ ΚΑΙ αναλαμβάνω ΚΑΙ το παρόν blog. Τον Μαύρο Γάτο τον έχω στείλει για κάτι θελήματα, σάς χαιετώ κι εκ μέρους του. Φιλάκια στις μουρίτσες.

Σκράτς/Τζουτζούκα/Ίου μίου/Σίντυ/Φάτσα/Αθηνά

Σ;)))))))))))))))))))))))))))))))

manosantonaros είπε...

raffinata μου θηλυκιά είναι η γάτα. Αυτό ακριβώς εννοούσα: Να μου ΤΟΝ προσέχεις! Τον Μίλτο!
Τί διάολο όλοι σας από το ποστ του, μόνο για την Σκράτς διαβάσατε;
Υποψιάζομαι ότι η απώλεια (κομψή λέξη και συμπαγής, έτσι;) του Φιλακίου είχε αποτέλεσμα να ταξιδέψει Αθήν- Θεσ/νίκη η γατούλα.
Τον γρατζούνισε το Φιλάκι, τον γρατζουνάει τώρα η Σκράτς...μια χαρά το βρίσκω.
Σήμερα μας έγραψε ΕΠ'ΕΥΚΑΙΡΙΑ της Σκράτς.

ΥΓ. SCRATCH θα μπορούσε να είναι blog που να γράφουμε όλοι οι γατόφιλοι. Να δείτε που στο τέλος μόνο για γάτες δεν θα γράφουμε.
Μίλτο μου, δεν σε λυπήθηκα παρ'όλο που'ρθες από το Ιράκ και σου εστειλα αυτο το γατάκι-καταστροφή. Το ψαράκι δεν το βλέπω καθόλου καλά. Προσπάθησε να μην πάρεις καναρίνια.

raffinata είπε...

Τα μάτια της Λώρα Μαρς!!! "Λώρα" θα βάφτιζα τη γάτα μου αν είχα...

Alkyoni είπε...

άλλος ένας χαζομπαμπάς μεταξύ μας -έστω και υιοθετημένος"
:)
Σ ευχαριστώ που μοιράζεσαι μαζί μας τις χαρές σου
(Κρίμα που δεν μπορείς να δεις τις εκφράσεις αυτών που είδαν τις φωτογραφίες και διάβασαν το κείμενό σου)
Καλή σου μέρα ...όπου κι αν είσαι στην πόλη μας :)

Μαύρος Γάτος είπε...

Σ;ο))))))

Ανώνυμος είπε...

I love your website. It has a lot of great pictures and is very informative.
»

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφη η γάτα σου. Εχω και γω μία, που αγαπώ πολύ...
Σου γράφω γιατί το κουδουνάκι τις εκνευρίζει πάρα πολύ!
Τις τρελαίνει. Ελπίζω να της το έχεις βγάλει.
G.

Ανώνυμος είπε...

Blue topaz ring will certainly be thpmas sabo your best option if you are intended to thomas sabo jewellery include a ring into your gemstone jewelry collection. cheap thomas sabo charms Either if you wish to wear the ring on a special occasion or thomas bracelets wear this sort of ornaments on a daily basis, silver charm carriers it is up to your account. Blue thomas sabo necklaces topaz ring can ensure you that you will attract every person.