24 Μαΐ 2006

ΕΣΕΊΣ;ΕΚΔΊΔΕΣΤΕ;

...Να που τελικά κυκλοφόρησε σε βιβλίο το έργο μου. Μα πριν ακόμα δει το φως της δημοσιότητας, είχε γίνει πολύς λόγος γι'αυτό ανάμεσα στους λογοτέχνες. Ο κριτικός Μπ. διαβάζοντάς το, χειρόγραφο ακόμα, είχε χαρεί σαν παιδί. Αν κάποτε ένιωσα το συναίσθημα της ευτυχίας, δεν ήταν τον πρώτο καιρό της επιτυχίας μου. Ήτανε τότε, που σε κανέναν δεν είχα διαβάσει, ούτε καν δείξει, το έργο μου. Εκείνες τις ατελείωτες νύχτες, που ζούσα ανάμεσα στα όνειρα και στις μεγάλες προσδοκίες. Τότε, που γράφοντας με όλο μου το πάθος, βρισκόμουν ανάμεσα στα όντα που είχα ο ίδιος δημιουργήσει, και τα' νιώθα ολόδικά μου, σαν πρόσωπα στ'αλήθεια ζωντανά. Τ'αγαπούσα, έμπαινα στη χαρά και στον πόνο τους. Και, κάποια φορά, έχυσα στ'αλήθεια δάκρυα για την κατάντια κάποιου ήρωά μου...
Φ. Ντοστογιέφσκι, "Ταπεινοί και καταφρονημένοι", κεφ. 5
.
(pοst μέσω email)

4 σχόλια:

Marialena είπε...

Εύχομαι να παν όλα καλά με αυτό που ονειρεύεσαι να γίνει με τα δικά σου γραπτά. Είμαι σίγουρη πως το Σύμπαν θα συμμαχήσει μαζί σου για να δεις τα κείμενά σου τυπωμένα. Sky is the limit!
Καλησπέρα, Μ.

NinaC είπε...

Εγώ πότε θα εκδοθώ???

e-Lawyer είπε...

Οδεύοντας προς το 6ο μου βιβλίο, έχω να πω ότι δεν είναι πια και τίποτε το φοβερό. Να είστε σκληροί με τους εκδότες επίσης, μην σας πιάνουν οι ενθουσιασμοί σας.

Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής είπε...

Τα συνοδευτικά "επί χρήμασι" και "κιγκλίδωμα" έχουν κάποια σχέση με τον τίτλο του ποστ;