23 Μαΐ 2006

Ω, ΤΙ ΦΡΙΚΗ, ΠΑΠΠΟΥ…




…Και που λες, παιδί μου, κάποτε, για να αποκτήσεις αυτοκίνητο, έπρεπε να κάνεις πολλά χρόνια οικονομίες… Τα αυτοκίνητα ήταν πολύ λιγότερα, και οι άνθρωποι αναγκάζονταν να περπατούν πολύ περισσότερο, άσε που έμπαιναν πολύ πιό συχνά στα λεωφορεία και στα τρόλλευ…

-Πώ πω…Τραγικό…

-Επίσης, ντομάτες είχε μόνο το καλοκαίρι, πορτοκάλια μόνο το χειμώνα, κι αυτά ήταν μικρά και με ανώμαλα σχήματα, και μύριζαν έντονα, όχι όπως τώρα, που είναι τεράστια κι ολόιδια και άοσμα…

-Φοβερό…

-Τηλεόραση είχαμε μόνο δυόμισι κανάλια, κι αυτά έπαιζαν μετά τις πέντε το απόγευμα, και το πολύ μέχρι τις μία-δύο το πρωί (τότε ήταν "πρωί"). Μετά, χιόνια…

-Ά-πί-στέ-υτό!

-Τηλέφωνα υπήρχαν μόνο σταθερά, και για να βάλεις τηλέφωνο περίμενες χρόνια. Αρκετοί μάλιστα δεν είχαν καθόλου, κι όταν ήθελαν να τηλεφωνήσουν, πήγαιναν στους γείτονες, ή στους τηλεφωνικούς θαλάμους…

-Παππού, αρχίζω να πιστεύω πως με δουλεύεις. Γιατί δεν έπαιρναν από το κινητό;

-Σού είπα, δεν υπήρχαν κινητά, παιδί μου…

-Τι λές βρε παππού; Δεν υπήρχαν κινητά;;;;;

-Όχι, παιδί μου.

-Ούτε SMS, ούτε ringtones, ούτε «σας ακούμε», ούτε «είναι καλύτερα να μιλάς εφτά ώρες την ημέρα»; Δεν μπορούσες να επικοινωνήσεις την ώρα που περπατούσες στο δρόμο, την ώρα που ήσουν στο μάθημα, την ώρα που ήσουν στο μπάνιο, την ώρα που χάιδευες τη γιαγιά Σούλα στο παρκάκι; Δεν χτυπούσε κανένα κινητό στο σινεμά, δεν δεχόσουν καμμία κλήση όταν οδηγούσες το αυτοκίνητο;;;

-Όχι, παιδί μου. Όχι. Δεν υπήρχαν καθόλου σού λέω τα κινητά, ήταν κάτι πολύ μακρινό, σαν επιστημονική φαντασία...

-Τι λες βρε παππού; Μεγάλο ζόρι…

Αρχίζω όμως να πιστεύω πως με δουλεύεις. Για πες μου, αν είναι έτσι όπως τα λες, αν δεν υπήρχαν SMS, πώς ψήφιζε ο κόσμος στην Γιουροβίζιον, ε; Σε τσάκωσα, παλιοψεύτη! Και μη μού πεις τώρα ότι δεν υπήρχε ΟΥΤΕ Γιουροβίζιον, παλιοπαραμυθά!!!!! Σε λίγο θα μού πεις ότι δεν είχατε ούτε Dream Show!!!!!!!!

-Υπήρχε, παιδάκι μου, φυσικά και υπήρχε Γιουροβίζιον, αλλά τους χαλεπούς εκείνους καιρούς, δεν είχαμε αληθινή Δημοκρατία, όπως τώρα... Όλα τά’σκιαζε η φοβέρα, και τα πλάκωνε η σκλαβιά… Δεν ψήφιζε ο κόσμος... Ψήφιζε μια καταπιεστική Επιτροπή, με πρόεδρο έναν φαλακρό κύριο που έπαιζε σαξόφωνο. Σχεδόν δικτατορία σου λέω….

-Τρα-γι-κό!!!!!! Τι φρίκη, παππού...
Και πότε γίνονταν όλα αυτά τα τραγικά; Το 1821;;;;

-Ααααα, πολύ παλιά, πάρα πολύ παλιά, παιδάκι μου…. Το 1986…

7 σχόλια:

Θεριό Ανήμερο είπε...

Φαλακρός κύριος με σαξόφωνο;;; Βρε τί μου θυμίζει, τί μου θυμίζει...

ralou είπε...

Ακου τώρα να δεις.
Μικρός ανιψιος (12) με επιφορτίζει να του βρω ελληνοαγγλικό λεξικό για τον υπολογιστή του.
Αργω και με πιέζει.
Οταν τα παιρνω στο κρανίο του λέω :
βρε εμείς πως μάθαμε Αγγλικά με το παλιό DERBY'S και από δεύτερο χέρι;
Καλά, μου απαντάει, εσεις oυτε κινητά είχατε, ουτε internet, ούτε playstation!
Τι πρέπει να κάνουμε και εμεις, να γίνουμε παλαιολιθικοί;
Ακου παλαιολιθικοι ο τσόγλανος!
Να τον πλακώσω στις γρήγορες;
Πάσα συμβουλή δεκτή!

Κωστής Γκορτζής είπε...

Μας έκανες την καρδιά περιβόλι.
Έρημά μου νιάτα, που τσαλακωθήκατε....

Αλλά, έτσι που πάμε, θα αναπολήσουμε και την ...ΥΕΝΕΡΤ!

Εργαστήρι Δημιουργικής Έκφρασης και Γραφής είπε...

Ψήφιζαν φαλακροί κύριοι με σαξόφωνα και τρίχες κ...;
Πότε γινόταν βρε παιδιά αυτό και δεν το πήρα είδηση;
Έτσι γινόταν παλιά;
Ούτε που θυμάμαι...
(Το τηλέφωνο ναι. Τρία χρόνια περιμέναμε να μας περάσουν γραμμή και είμαστε κι απ' τους τυχερούς που δεν περιμέναμε 5)

Τι πας και ξεσκαλίζεις ωρέ γάτε...

NinaC είπε...

Moi, το 1986 ήμουν αγέννητη.

ΟΚ??

ΟΚ ΕΙΠΑ??

Θεριό Ανήμερο είπε...

ralou οι γρήγορες δεν είναι λύση, είμαστε πολιτισμένοι άνθρωποι. Να πληρώσεις έναν επαγγελματία να κάνει τη δουλειά σωστά.

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα από netcafe!

Μα τί νομίσατε, κι εμένα, όλα αυτά, ο παππούς μου μού τα είπε!!!!!!

Σ;))))))))