22 Μαΐ 2006

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΜΕΝ ΧΩΡΙΣ ΛΑΜΠΡΟΥΚΟΝ;;;;

....Ο ΠΙΘΗΚΟΣ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝΕ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΙΣ.

Τα αυτά και για τον κον ΜακΜάνον (εν μέρει και δια τον κον Δον Γάτον, εν τη προτέρα του μορφή).


υγ1. Σαν πρώτος διδάξας στο "κλείνω-ανοίγω-ξανακλείνω το blog μου", καταλαβαίνω πολύ καλά το burn-out των φίλων. Ελπίζω να επιστρέψουν το συντομότερο, αν όχι, ίσως κάπου, κάποτε, συναντηθούμε. Επαναλαμβάνω, κάπου άκουσα ότι υπάρχει ζωή ΚΑΙ ΜΕΤΑ το blogging...

υγ2. Επιβεβαιώνω τις φήμες που λένε ότι εγώ ευθύνομαι για την απόφαση του Λαμπρούκου. Τον πλήρωσα αδρά για να αποχωρήσει. Μα, μού είχε φάει όλες τις γυναίκες, το παλιοπιθήκι.

10 σχόλια:

Tero είπε...

Αμ δεν ήσουν ο πρώτος... ο Macmanus έχει γίνει πρωταθλητής στο είδος! 4 φορές έχει σβήσει blog (μαζί με την πρόσφατη). :-(

Tero

Ecumene είπε...

Ωστε ειναι ενδομακεδονικη κοντρα.....

ΠΑΛΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΗΤΑΝΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ!

ΑΘΗΝΑΙΑ;;..

A.F.Marx είπε...

Περονόσπορος έπεσε;
Βρε μήπως είναι εντολή του image maker του ενόψει νομαρχιακών εκλογών;
Μήπως είναι εντολή του εκδότη του;
Μήπως είναι τέχνασμα της δισκογραφικής του εταιρίας;

Κράτα το show μαϊμού!
Κράτα το blog μαϊμού...
Αλλιώς ψηφίστε όλοι Ψωμιάδη και ξερό ψωμί

Dormammu είπε...

Μου φαίνεται ότι απλώς ζήλεψε τον ΝΔ....

Όπως και να' χει, κανείς δεν ζητάει απο κανέναν να είναι καθημερινά σκυμμένος πάνω απο το πληκτρολόγιο και να γράφει, ακόμα κι αν δεν έχει να πεί τίποτα.

Μια αποτοξίνωση κάνει καλό.

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Μια αποκλειστικη πληροφορια μου αναφερει οτι ο Λαμπρουκος θα επιστρεψει συντομα μετα απο το γαμο του με τη Μαριετα Χρουσαλα!!!!
Καλη τυχη μαϊμου.Ελπιζω να ειναι λιγες οι μπανανες που θα βρεις στο δρομο σου.
Θα σε περιμενουμε να επιστρεψεις στον str8 δρομο της blogοσφαιρας!!!

Rodia είπε...

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η Μαριετα Χρουσαλα ΝΑ ΤΗΣ ΒΓΑΛΩ ΤΑ ΜΑΤΙΑ..??? Ε..????

Marialena είπε...

Τώρα που καλοκαίριασε, την έκανε για τους Τροπικούς ε? Κάτι ξέρει το τρελλό πιθήκι, όχι σαν εμάς που τα ίδια παντελάκι μου, τα ίδια παντελή μου? Λαμπρούκοοοοοο, να έρθω μαζί σου να παριστάνω την τσίτα?

Λύσιππος είπε...

Oποιος θέλει να του ...σβήσω το μπλογκ, ας μου το πει.

NinaC είπε...

@Μon tout petit chat, ξέρεις πως εγώ ήμουν ανέκαθεν μόνο δική σου. Ο Λαμπρούκος με ήθελε κολασμένα, αλλά αντιστεκόμουν σθεναρά. Γι αυτό έφυγε!

@Λύσιππε, μόνο βλογς σβήνετε?

:ppppp

Μαύρος Γάτος είπε...

Θα ξανάρθουν, δεν μπορεί παρά μια μέρα να ξανάρθουν.....

Σ;)))))

ps Πάνο, καλωσήρθες κι εσύ από εδώ.

Σίντυ, άστα αυτά, κρύβουν τα γρασίδια αμαρτωλά μυστικά....

Εργοτελίνα, μιλάμε για πολλές γυναίκες... ολόκληρο χαρέμι Σ;)))

Tero, πάει για ρεκόρ ο Μάνος;;; Αμ θα τον ισοφαρίσω...

Φοβερή ιδέα, Marx, Ψω-μι-ά-δης! Ψω-μι-ά-δης!

Dormammu, σίγουρα αυτήν την στιγμή κάνει κάτι καλύτερο από το να πληκτρολογεί....

Νίκο, μόνο να μην φάμε καμμιά μπανάνα στο κεφάλι Σ;))))

Ροδιά, Μαριαλένα: είδατε τι σάς έλεγα, οι υπόλοιποι; Σ;)))))))))))