14 Απρ 2006

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Claude Theberge, Le Chat Noir

...Ήσουν όμως η αφορμή να σκεφτώ πως δεν είμαι από τον Άρη. Πως όσοι δείχνουν ευαισθησία δεν είναι πάντα αδύναμοι. Ναταλία.


για την Ναταλία και για την Herinna (πού είσαι, Herinna;;;)
και για όλους και όλες εσάς που ήσασταν και είστε δίπλα μου
μέσα στην μπόρα



Είμαι ένα μικρό πουλί στην καταιγίδα
κι όμως, θα επιζήσω

Είμαι ένα κλαράκι στη μανία του ανέμου
μα, δεν θα τσακίσω

Είμαι ένα ανθάκι και με μαστιγώνει η βροχή
μα, δεν θα μαδήσω


Δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν
πως ο Κεραυνός είναι μια όμορφη λάμψη στον ουρανό,
έχω δει τ'αστροπελεκημένα Δέντρα

όμως γυρίζω στη βροχή γυμνός
και είμαι διαρκέστερος από αυτήν την μπόρα


Δεν είμαι από αυτούς που αποζητούν την καταστροφή
μα αντικρύζω την Μοίρα γυμνός
και είμαι διαρκέστερος από αυτήν την μπόρα


Δεν είμαι από αυτούς που ελπίζουν να υποτάξουν τη Φύση
αλλά γυρίζω γυμνός
γιατί ξέρω πως κι αυτή η μπόρα θα περάσει
πως είμαι διαρκέστερος από αυτήν την μπόρα


Δεν είμαι για πάντα
αλλά δεν είμαι, σού λέω, σαν αυτούς

που κρύβονται κάτω από αυτοσχέδιες ομπρέλες,
τρέχουν να βρουν μια σκεπή για να κρυφτούν,

και κοροιδεύουν τους τρελλούς σαν εμένα


και δεν ξέρουν,
πως δεν θα Είναι για πάντα.



Μαύρος Γάτος
24 Μαϊου 2005

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ φίλε.

Ελπίζω το σχόλιο μου να μη θεωρηθεί αιχμηρό γιατί δεν στοχεύει να είναι τέτοιο. Κάπου αναφέρουν ότι είστε ιατρός. Με αυτή την ψυχική διάθεση που βλέπω ότι έχετε τον τελευταίο καιρό, ομολογώ πως δεν θα ήθελα να είμαι ασθενής σας.

Κάνετε σαν κοριτσάκι φεγγαροχτυπημένο και φεγγαρολουσμένο ενώ είστε ολόκληρος άντρας.

Αυτό μόνο.

Rodia είπε...

@ Μη πτοείσαι Μαύρε Γάτε από ανώνυμα σχόλια τίγκα στον ανδρισμό! Μα τόοοοσος πολύς ανδρισμός πια! Τόσος πολύς που ξέχασε και τ' όνομά του...

@ κυρ ανώνυμε, ε! σε σένα λεω! Ενας άντρας ολόκληρος έχει και ονοματάκι.. έστω ένα nick name...

(σόρρυ Γατούλη που απαντώ και στο σχολιαστή, αλλά καποτε χρειάζεται να μπαίνουν τα πράγματα σε μια τάξη, ε)

:-)))

Ανώνυμος είπε...

Ανώνυμος=πιτσιρίκος 110%

Βρωμάει ΑΥΤΗ η γραφή κι ΑΥΤΗ η ειρωνεία από χιλιόμετρα!

Υπομονή!

Lion είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Lion είπε...

Ε οχι ρε π#$%$η μου - ακομα δεν αρχισε να γραφει ο ανθρωπος.
Τι σου φταιει ανωνυμε ο Μαυρος Γατος; Τι προσπαθεις να αποδειξεις με αυτο το αισχρο σχολιο;

Ειμαι και εγω φεγγαρολουσμενο και φεγγαροχτυπημενο κοριτσακι αν θελεις να μαθεις. Απο τα χερια μου περναει η μιση χρηματιστηριακη κινηση της Γερμανιας. Και ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ φτιαχνω προγραμματα πλοηγησης για αεροπλανα.

Τον Μαυρο Γατο μπορεις να τον αποφυγεις με το να μην γινεις ασθενης του. Απο μενα δεν μπορεις να ξεφυγεις με τιποτα κακομοιρη. Επειδη ειμαι φεγγαρολουσμενο κοριτσακι, αυριο θα αφησω την γερμανικη οικονομια και καταρρευσει (να δω απο που θα παρεις την επομενη επιδοτηση της ΕΕ μαμοθρεφτο) και 10-15 αεροπλανα να τσακιστουνε στα βραχια. Η μαλλον οχι στα βραχια, σε μια μεγαλουπολη μεσα - να αποκτησει η Αθηνα λεωφορους επι τελους.
ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ;

Δεν εχει δικαιωμα ενας γιατρος να ειναι ερωτευμενος; Αν ενας ερωτευμενος γιατρος βλαψει εναν ασθενη, τοτε ποσους θα βλαψει ο ερωτευμενος μηχανικος; Ποσους ο ερωτευμενος προγραμματιστης;

Προφανως ο μονος που μπορει να ειναι ερωτευμενος χωρις να βλαψει κανεναν ειναι ο δημοσιος υπαλληλος. Και μαλιστα ο δημοσιος υπαλληλος σαν του λογου σου - γιατι ξερω και δημοσιο υπαλληλο που ειναι υποδειγμα!.

Ουστ!

Υ.Γ. με εξαιρεση τον ανωνυμο, ζηταω απο ολους τους υπολοιπους - και ιδιαιτερα το Μαυρο Γατο - συγνωμη για την συμπεριφορα μου.

Mikrouli είπε...

Γατούλη μου κράτα γερά!
Ξέρεις πώς είναι να μην κρύβεσαι και να αγαπάς με όλη σου τη δύναμη.

Μπόρες μπορεί να έχει πολλές ο δρόμος σου, αλλά οι λιακάδες σου είναι αρκετά δυνατές να σε κρατούν ΠΗΓΗ ΠΝΟΗΣ...

:ο)

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα παιδιά!

Ανώνυμε/η, συμμερίζομαι απόλυτα τις ανησυχίες σου. Ούτε κι εγώ θα ήθελα να είμαι στη θέση των ασθενών μου, να είμαι δηλαδή ασθενής. Εύχομαι κι εσύ να είσαι πάντα γερός/ή, να αργήσεις πολύ να χρειαστείς τις υπηρεσίες κάποιου συναδέλφου.

Οι ασθενείς μου, όμως, κατά περίεργο τρόπο, με εμπιστεύονται απόλυτα, παρά το ότι είμαι φεγγαροχτυπημένος , πράγμα που ουδέποτε έκανα οποιαδήποτε προσπάθεια να αποκρύψω. Ίσως και γι'αυτό να με εμπιστεύονται. Και πίστεψέ με, τιμώ την εμπιστοσύνη τους.

Μαρίνα, Μάνο, Χρήστο, καλησπέρα!

Το ηθικό μου είναι ανακαινισμένο & ακμαιότατο, ο Μαύρος Γάτος επέστρεψε για να μείνει.

Σ;)

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Oλοι περναμε καποιες φασεις αλλα πρεπει να βρισκουμε δυναμη να τις ξεπερναμε.

Καλως ηρθες πισω.

ViSta είπε...

...όμως γυρίζω στη βροχή γυμνός
και είμαι διαρκέστερος από αυτήν την μπόρα...

Το έχεις ζήσει; Να τρέχεις μέσα στην μπόρα και να αναρωτιέσαι ποιός θα σταματήσει; Η μπόρα ή εσύ το τρέξιμο; Και αντί να στερεύουν τα σύννεφα, να κατεβάζουν όλο και πιο πολύ νερό; Όμως όταν τα καταφέρεις, και τελειώσεις αυτό που είχες σκοπό να κάνεις, παρόλο που η βροχή δεν θέλησε να σε βοηθήσει, και φτάνεις αχνίζον στα αποδυτήρια, ξέρεις ότι αυτό ήταν ένα ελλάχιστο δείγμα όλων αυτών που μπορείς να επιτύχεις :-)

αερικο είπε...

Ολα προχωρουν μπροστα οταν δεν εχεις φτασει στην παραιτηση ή οταν αδυνατεις να δωσεις την λυση λογω κοστους. Κι ο Μ.Γ. Θα προχωρησει μπροστα.

lemon είπε...

Μα τι εννοείτε ανώνυμε? βρήκαμε εναν ιατρό που ΔΕΝ ειναι τέρας αναισθησίας όπως οι περισσότεροι, και θα του ζητήσουμε και τα ρέστα? Δηλαδή εσείς οταν έχετε προσωπικά προβλήματα δεν κάνετε καλά την δουλειά σας? Εγω προσωπικά χαμογελώ και εξυπηρετώ-αυτό πρέπει στην δουλειά μου, μόνο οταν κυτάζομαι στα μάτια με την κολλητή μου, βλέπει οτι κλαίω-η δουλειά όμως πάει ρολόι.
Γατούλη, αγκαλίτσα, πολύ σε χαίρομαι που δε μασάς!

Ναταλία είπε...

Έγραψα ένα ποστ... πολύ κακό.
Έγραφα με θυμό...τόσο που δεν ήξερα πως έχω απέναντί σου.

Για πολλούς δικούς μου λόγους που αν τους γράψω, θα είμαι το όνειρο κάθε ψυχαναλυτή που κυνηγάει το Πούλιτζερ!

Χαίρομαι όμως ειλικρινά που ξαναγύρισες...

herinna/ είπε...

edw

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλή μου Χερίννα πρέπει επειγόντως να ξανανοίξεις το blog σου!!! Μού λείπουν οι "γαλατάδες"...
Αν δεν θέλεις να γράψεις νέα, άνοιξε μας τουλάχιστον τα παλιά!

Πάντως χάρηκα που σε ξαναείδα, δεν έχεις και email...

Νίκο, ViSta, Μαρίνα, Άννα, Λεμονάκι, Πειρατίνα, Σ;)))))))))

Ναταλάκι είμαι εδώ.

trixa είπε...

Το έχω σβήσει γατούλη. Τα μοναχοπούλια δεν έχουν σπίτι. Οι γαλατάδες χάθηκαν. Για πάντα.

trixa είπε...

τώρα είμαι μια τρίχα που ταξιδεύει στο συμπαν. Σε θυμάμαι πάντα. Να προσέχεις.