2 Απρ 2006

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ, ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ, ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΕΝΑ ΠΟΝΤΙΚΑΚΙ...



...γεννήθηκε ένα ποντικάκι.



Το ποντικάκι αυτό, μαζί με μερικά άλλα ζωάκια, είναι ό,τι πιό πολύτιμο έχω στον κόσμο.

Το ποντικάκι μου, είναι τόσο όμορφο, που είναι σαν ψεύτικο!

Ακόμα και η ταυτότητά του είναι ψεύτικη, και γράφει ότι γεννήθηκε... χτές!!! Γι'αυτό και έχει δύο γενέθλια, τα ψεύτικα, την Πρωταπριλιά, και τα αληθινά, σήμερα.

Η πρώτη (καθαρή) ανάμνηση της ζωής μου, τριών χρονών και τεσσάρων ημερών, είναι να περπατώ δίπλα στον παππού μου, να μού κρατά το χέρι, και να μού εξηγεί ότι πηγαίνουμε να δούμε το νεογέννητο ποντικάκι, την αδερφούλα μου.

Αν και εφταμηνίτικο και μικροσκοπικό, το ποντικάκι μου μεγάλωσε και θέριεψε, έφυγε από την φωλιά, έγινε ποντίκαρος, και μοιράζεται την ζωή της με έναν απίθανο Γατούλη.

Να ζήσεις Ποντίκα
και χρόνια πολλά
μεγάλη να γίνεις
με άσπρα μαλλιά
παντού να σκορπίζεις αγάπη χαρά
και όλοι να λένε
να μία... μαμά!!!!!!

Μαύρος Γάτος

18 σχόλια:

mirelen είπε...

Να χαίρεσαι την αδελφούλα!

northaura είπε...

να την χαίρεσαι γάταρε!!!

raffinata είπε...

χρόνια πολλά και καλά στην αδελφούλα σου :)))) καλά, είναι ποντίκα και ζει με γάτο; είδες που όλα γίνονται;

hardrain είπε...

...Χρόνια σου πολλά και καλά Ποντικάκι...Πες μόνο με το γάτο πως τα εβγαλες πέρα; Ή είναι όπως πιστεύω Γάτος επαναστάτης...κάτι αντίστοιχο με εκείνο το Λύκο που είχε για φιλαράκια τα πρόβατα;;;

Ανώνυμος είπε...

χρονια της πολλα και καλα.

Mirandolina είπε...

Να χαίρεστε ο ένας τον άλλο πάντα αγαπημένοι!

Μαύρος Γάτος είπε...

Σας ευχαριστώ όλους παιδιά, εκ μέρους της Σκουίκας!!!!

Γιώργο, παιχνιδιάρικη κατάσταση, Γάτος με Ποντίκα...

Σ;)))))))))))))))))))))))))))))))))

Ανώνυμος είπε...

Να τη χαίρεσαι και να σε χαίρεται γάτε!

Η σκηνή με τον παππού, μου θύμισε ένα αστείο στιχούργημα που είχα γράψει παλιά.
Σου το εναποθέτω σαν μικρό δωράκι στην αδελφούλα σου:

Η Αδελφούλα

Είναι τώρα λίγες μέρες
Που στο σπίτι η μανούλα
Έφερε με τον μπαμπάκα
Μια καινούργια αδελφούλα

Ένα τόσο δα μωράκι
Ρόδινο και παχουλό
Όλο κλαίει και κοιμάται
Και καθόλου δεν λυπάται

Όταν μας ξυπνάει τις νύχτες
Με τα κλαψουρίσματα της
Είναι πάντα μεσ’ την γκρίνια
Και τα θέλει όλα δικά της

Μα δεν την κατηγορώ
Γιατί ξέρω πως κι εγώ
Όταν ήμουνα μικρό
Ξενυχτούσα την μαμά μου
Ήρθε τώρα κι η σειρά μου

Ανώνυμος είπε...

οπς! συγνώμη! εκεί που λέει: "όλο κλαίει και κοιμάται", είναι: "όλο κλαίει, δεν κοιμάται"...

alombar42 είπε...

Να σου ζήσει - απόρησα κι εγώ με τη συμβίωση πάντως!

(Είχαμε κάποτε ένα σκυλάκι, ημίαιμο τεριέ και την φωνάζαμε Ποντίκα!)

Μαύρος Γάτος είπε...

Η Ποντίκα κάπου τριών χρονών, είδε σε μιά πλατεία κάτι Πόντιους να χορεύουν, και εντυπωσιάστηκε. Λέει λοιπόν: "Τι είναι αυτοί, μπαμπά;"

"Αυτοί, είναι πόντιοι, κουκλίτσα μου..."

"Κι εγώ θέλω να είμαι ποντίκα!!!", απάντησε το πλάσμα.

Και της έμεινε!

Σ;)))))))))))))))))))))

(χωρίς πλάκα)

lemon είπε...

Να την χαίρεσαι την αδελφούλα σου (εκτός απο ποντίκα, μάλλον και για πόντια μου φαίνεται, χαχαχα!!).
Να μου την φιλήσεις!

Unknown είπε...

Χρόνια της πολλά.Να την χαίρεσαι!

Υγεία,ευτυχία...κ κάποτε μαμά!!

Μαύρος Γάτος είπε...

Ευχαριστώ Λεμονάκι και Παπί!!!

Καληνύχτα σε όλους.

Σ;ς)))

Marialena είπε...

Με τόση αγάπη που εισπράττει η Ποντικίνα σου, πως να μην δώσει την αγάπη της και στο ποντικογατάκι που ποθεί να αποκτήσει? Γατένιες ευχές μαζί με σκυλίσια-αρτεμούτσικα φιλιά για τα γενέθλια της αδελφούλας σου Μιλ-γάτε μου! Μ.

ViSta είπε...

Να την χαίρεσαι και για εκείνην ότι καλύτερο, αν και καθυστερημένα...

Μαύρος Γάτος είπε...

Ευχαριστώ Βί και Μαριαλενα!!!

Σ;1)

mickey είπε...

Χρόνια πολλά και από μένα!

Ως ...πόντικας έχω φυσικά ιδιαίτερο ενδιαφέρον να μάθω περισσότερα ;)