4 Μαρ 2006

ΧΙΣ ΚΑΙ ΧΟ! ΚΑΙ ΟΡΤΣΑ ΤΑ ΠΑΝΙΑ, ΚΑΙ ΒΙΡΑ ΤΙΣ ΑΓΚΥΡΕΣ! ΣΑΛΠΑΡΟΥΜΕ, SANTIANO!



SANTIANO
Στίχοι-Μουσική: Hugues Aufray
Μετάφραση: Μαύρος Γάτος
Με την επιφύλαξη κάθε δικαιώματος για την μετάφραση


!!!ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟ ΔΥΝΑΤΑ!!!
!!!ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΤΕ ΤΟ!!!



Ατρόμητο στο Κύμα, στον Άνεμο 
Χίςς και Χόο! Σαντιάνο...
Τρία κατάρτια, ως τον ουρανό
είμ' ένα ναυτάκι σου κι εγώ



Περήφανο σκαρί, φίνο και γοργό 
Χίςς και Χόο! Σαντιάνο...
φύγαμε, δόξα το Θεό
αρμενίζουμε γιά Σαν Φρανσισκό!







Σ’αφήνω γειά, έχε γειά Μαργκό
Χίςς και Χόο! Σαντιάνο...
με βαριά την καρδιά περνώ
του (Σαιν) Μαλό 
το φάρο τον στερνό  

Παλεύεις με το Κύμα, τον Άνεμο
Χίςς και Χόο! Σαντιάνο...
φύγαμε, δόξα το Θεό
αρμενίζουμε για
Σαν Φρανσισκό!

Χέι!







Λένε πως τρέχει  χρυσάφι εκεί
Χίςς και Χόο! Σαντιάνο...
στα ρυάκια κατρακυλά
θα γεμίσω πλούτη και λεφτά

Παλεύοντας το Κύμα, τον Άνεμο
Χίςς και Χόο! Σαντιάνο...
φύγαμε, δόξα το Θεό
αρμενίζουμε γιά Σάν Φρανσισκό!





Μια μέρα θα γυρίσω, γλυκιά Μαργκό
Χίςς και Χόο! Σαντιάνο...
Χίλια δώρα θα κουβαλώ
Βέρα για το χέρι σού το λευκό     

Ατρόμητο στο Κύμα, στον Άνεμο
Χίςς και Χόο! Σαντιάνο...
καβάλα στης θάλασσας τον αφρό
σαλπάραμε για Σάν Φρανσισκό!


Hugues Aufray

16 σχόλια:

Unknown είπε...

Λατρεύω τα ιστιοφόρα....

Μαύρος Γάτος είπε...

Άκου το τραγούδι Darth! Μέχρι και την καμήλα σου θα (σού'ρθει να) παρατήσεις!!!!

Marialena είπε...

Merci beaucoup Monsieur Chat Noir! M.;-}

Μαύρος Γάτος είπε...

Δόνια Μαριαλενίτα ξαναπεράστε σε πέντε λεπτά παρακαλώ να δείτε και ... τον Καπετάνιο!!!!!

Σ;)))))))))))))))))))))))))))

Xνούδι είπε...

Aντε γατούλη. Βίρα τις άγκυρες, προς ολοταχώς. Το ταξίδι τώρα ξεκινά.

Καλησπέρα, υπέροχο και ξεσηκωτικό.

Εχουμε ξεφύγει τελείως όμως.
όμορφα δεν είναι; :-)

ViSta είπε...

H εποχη δεν ειναι η δικια μου, αλλα η αισθηση της θαλασσας και του ταξειδιου και με το παραπανω :-)
Ωραιο, χωρις εσενα δεν θα μου δεινοταν ποτε η ευκαιρια να το ακουσω.
Σε ευχαριστώ :-)

northaura είπε...

Φ Ο Β Ε Ρ Ο

ε ρε ταξίδια που ξεκινάνε!
φχαριστώ ρε γάτε! (αλήθεια)

Marialena είπε...

Πέρασα, πέρασα και ...έμεινα!!! Καπετάν Τσιγκελοχέρη, τα σέβη μου!
Αν ζητάτε μούτσο για το κατάρτι στο πειρατικό σας παρακαλώ ρίξτε μου μια άγκυρα, χα,χα! Καλό τριήμερο με διάθεση για τρέλλες και ξεφαντώματα, Μ. ;-}

raffinata είπε...

μιά απορία: η νοσοκόμα στην έκανε τελικά την ένεση; :ΡΡΡΡΡΡ

Rodia είπε...

Δεν τα αφήνεις αυτά γατούλη (άστα, καλά είναι και αυτά, μετάνοιωσα) και να στείλεις μια δική σου μελωδία λέω 'γω..

:-)

Μαύρος Γάτος είπε...

Ωχ ωχ η Ραφινάτα για κάποιο λόγο θέλει να μου κάνουν... κλύσμα!!!!

Μαρίνα μου Τρελλή Ροδιά με εντυπωσιάζεις. Που συμπέρανες (σωστά) ότι γράφω μουσική. Θα ικανοποιηθεί γρήγορα η ...προφητεία σου Σ;)

Πώς; Τί κάνω ξύπνιος τέτοια ώρα;;;;;

Δενείμαι ξύπνιος, απλά μπλογκάρω (ευλογάρω, που θα έλεγε η Μιραντολίνα) στον ύπνο μου....

Καληνύχτα, καλημέρα, δεν ξέρω πιά, να είστε καλά...

Σ;)))))))))))))))))))))))))))

Ανώνυμος είπε...

Γειά-σου κι από εμένα. Εγώ λατρεύω τα γαλλικά τραγούδια. Απλώς είθελα να πω, πως υπάρχει μιά καινούργια διασκευή του Santiano από τα μέλη της γαλλικής Star Academy (παρουσιαστής ο Αλιάγας) και φτάσαν μέχρι το Νο1 του γαλλικού τοπ. Το original είναι πολύ καλύτερο.....

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα φίλε Νίκλας. Την άκουσα την διασκευή αυτή και έφριξα.

Παρεμπιπτόντως, ούτε και αυτό εδώ είναι το ορίτζιναλ. Το ορίτζιναλ έχει μόνο κιθάρα, είναι πολύ πιό απαλό. Δυσεύρετο από filesharing, το έχω σε CD. Αυτό εδώ το έβαλα γιατί είναι πολύ πιό...ξεσηκωτικό, καταλαβαίνεις, Άνοιξη...

Σ;)))))))))))))))))))))))))))

Lion είπε...

Φίλε μου Μαύρε Γάτε, δεν έχω λόγια να σε ευχαριστήσω. Τετοια τιμή μιας τόσο όμορφης αφιέρωσης δεν την περίμενα και δεν ξέρω αν την αξίζω. Αυτήν την στιγμή που γράφω, είμαι ένα κουβάρι αισθήματα. Συγκίνηση (κάτι έγραψε η Vista χθες για δάκρυα), χαρά (θέλω να φιλήσω όλον τον κόσμο), νοσταλγία για παλιά ταξίδια, επιθυμία να ξαναδω τον ωκεανό, "τον τρόμο που δοκίμαζα, πηδώντας στο κατάρτι" (Ν.Καββαδίας / Πικρία), όλα μαζί.
Το τραγούδι σου το ακούω ξανά και ξανά. Χάρμα ψυχής! Ευχαριστώ για την μετάφραση, τα γαλλικά μου είναι 0.

Το Linux μου κάνει σκέρτσα σήμερα και δεν μπορώ να σου στείλω αυτά που θέλω (επιφυλάσσομαι). Θέλω να σου αφιερώσω 2 αγαπημένα μου: το Amsterdam απο τον Jaques Brel και την Seeraeuber Ballade απο τον B. Brecht. Το πρώτο το εχω αγαπήσει στα γερμανικά αλλά εσύ - και οι υπόλοιποι γαλλομαθείς - θα το απολαυσεις καλύτερα στο πρωτότυπο. Για το δεύτερο υπάρχει μια καλή μετάφραση στα ελληνικά - το έχει τραγουδήσει παλιά η Φαραντούρη ("Μπαλλάντα των πειρατών"). Και ναι, για όσους αναρωτιούνται - παιδί ήθελα να γίνω πειρατής.

Μιας και είμαι στις αφιερώσεις: θέλω να σου χαρίσω το μυθιστόρημα "Φέλιντε" του Ακιφ Πίριντσι. Ελπίζω να είναι καλά μεταφρασμένο απο το γερμανικό πρωτότυπο.
Το βιβλίο το συστήνω θερμά και σε όλους τους αγαπητούς συν-μπλογκερς. Και ξαναγράφω τον τίτλο του με τα σωστά γράμματα - Felidae. Ξεσκονίστε λίγο τα λατινικά σας για να πάρετε μια ιδέα περί τίνος πρόκειται ;-)
Και συστήνομαι με το δεύτερο μου (λιγότερο γνωστό) nickname, παρμένο απο αυτό το βιβλίο: είμαι ο Pascal.

Βλέπω την έλξη της θάλασσας στα σχόλια σας. Δεν θέλω να γεμίσω τον χώρο με πρακτικές πληροφορίες αλλά όποιος θέλει να ταξιδέψει με πλοία σαν αυτό που δείχνει ο Μαύρος Γάτος, μπορεί να το κάνει - και δεν είναι ακριβότερο απο ένα καλό ξενοδοχείο. Στείλτε μου email για διευθύνσεις, τηλέφωνα, links.
Τέλος τολμώ να επαναλάβω την πρόσκληση που είχα κάνει πριν λίγο καιρό για ενα πολύ πιο ταπεινό απο τα εικονιζόμενα - αλλά άξιο και όμορφο - πλοίο.

Φίλε μου, ξανά σε ευχαριστώ

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλησπέρα Oldskipper!

Χαίρομαι που σού άρεσε. Ευχαριστώ για το βιβλίο και τις αντι-αφιερώσεις...

Η πρόσκληση μελετάται σοβαρότατα. Έχω λόξα με τα ιστιοφόρα. Αλλά, αν και έχω κάνει ...καραβόγατος για δύο μήνες, και δεν έχω ίχνος ναυτίας, με τα μικρά ιστιοφόρα παθαίνω έντονο mal de terre, ξέρεις, που παθαίνεις ναυτία μόλις κατέβεις στην στεριά.

Θα τα πούμε αναλυτικά, καλό βράδυ, ξέρω πως έχει πολύ ωραίο καρναβάλι εκεί στο Dusseldorf (θυμάμαι κάτι κόκκινα καπέλα με φτερά Σ;)))))))

11:49 PM

alombar42 είπε...

Ενας έρωτας που ποτέ δεν ξεπέρασα, δεν απομυθοποίησα, δε χόρτασα...

Μαύρε Γάτε είσαι ένας κακός γάτος :)