30 Μαρ 2006

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΠΙΤΣΙΡΙΚΟ, ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ "ΛΥΣΣΑΞΑ" ΜΑΖΙ ΤΟΥ

"... Νομίζω πως πρόσφατα ένας blogger έχασε μια καλή ευκαιρία να εκδοθεί επί …χρήμασι γιατί σε μια έξαρση μικροψυχίας έγραψε χυδαιότητες για άλλους bloggers. Φυσικά κανένας εκδοτικός οίκος δεν θέλει να συνεργαστεί με κάποιον που καταφεύγει σε μικροπρέπειες...."

Πιτσιρίκος, 29/3/2006


Δεν είμαι επαγγελματίας συγγραφέας, ούτε νυν ούτε εν τω γεννάσθαι. Που σημαίνει ότι ζω από την δουλειά μου, που δεν έχει καμμιά σχέση, ούτε με την δημοσιογραφία ούτε με την συγγραφή γενικά. Τουτεστίν, αν και η ματαιοδοξία μου, που κάθε άνθρωπος έχει, δεν το θεωρεί καθόλου περιφρονητέο σαν γεγονός, δεν καίγομαι καθόλου μα καθόλου να "εκδοθώ". Και να εκδιδόμουν όμως, το ξέρω πολύ καλά πως θα ήμουν αμελητέα ποσότητα εμπορικά (δείτε το πρόσφατό μου "Αυτοψία", όσοι έκαναν το λάθος και το διάβασαν, δεν με ξαναδιάβασαν)...

Ούτε δικηγόρος είμαι, αλλά μια που με ρώτησαν γιατί "λύσσαξα" με τον Πιτσιρίκο, πρέπει να απαντήσω με επιχειρήματα.

Λύσσαξα, γιατί δεν ανέχομαι τον φασισμό.

Προσέξτε, "ένας blogger" - αφήνουμε την αμφιβολία να αιωρείται - who, me?

"έχασε μια καλή ευκαιρία να εκδοθεί" - εδώ πρέπει να διαβάσετε "προσέξτε πόσο σημαντικός είμαι, είμαι μέσα στα πράγματα και σας μιλάω από πρώτο χέρι"

"σε μια έξαρση μικροψυχίας έγραψε χυδαιότητες για άλλους bloggers" - ρεσιτάλ υποκρισίας. Αυτός που δεν έχει πάψει να στολίζει με χυδαιότητες το σύμπαν, εν'ονόματι του χιούμορ, όλα τα δημόσια πρόσωπα, τα θεία, αλλά και μειονότητες, "ισχυρές" όπως οι ομοφυλόφιλοι, αλλά και ανίσχυρες, όπως οι ηλικιωμένοι και οι ξένοι, αυτός που θεωρεί την ασέβεια (όπως την εννοεί αυτός) το μεγαλύτερό του προσόν, σηκώνει το δάχτυλο, δείχνει το στόχο, και και κατακρίνει "την χυδαιότητα"... Εννοώντας προφανώς το να τολμήσει κανείς να "επιτεθεί" σε Αυτόν ( ή στην άλλη ψωνισμένη, την Λιλή).

Ρε φίλε, πόσοι σού ευχήθηκαν για το βιβλίο σου;; Μόνος σου το πρόσεξες... ΕΞΙ.

Δεν αναρωτιέσαι, γιατί;;;; ΌΛΟΙ οι υπόλοιποι, είμαστε μικρόψυχοι;;;

Για πήγαινε δες πόσοι ευχηθήκαμε στην Κουρούνα, για παράδειγμα;;;;; Μήπως περίπου... 88;;;; (και πάλι λίγοι είναι...)


Στην πραγματικότητα όμως, άλλοι είναι οι στόχοι του, και είναι φανερότατοι. Πρώτον, είναι μια κίνηση με σκοπό τον εκφοβισμό. Σημαίνει, "εγώ μπορώ να είμαι όσο χυδαίος θέλω, αλλά έχω και τις άκρες, και μην με ξαναενοχλήσετε, γιατί δεν θα δείτε εκδότη ούτε ζωγραφιστό, κρετίνοι αναγνώστες μου και συν-bloggers".

Και το κερασάκι:

"Φυσικά κανένας εκδοτικός οίκος δεν θέλει να συνεργαστεί με κάποιον που καταφεύγει σε μικροπρέπειες...."

Αν αυτό δεν είναι απειλή και ξεδιάντροπη προσπάθεια να βουλώσει στόματα, πείτε μου εσείς τι είναι.

Αυτά διάβασα βιαστικά χτες το βράδυ (τι μού ήρθε να πατήσω εκείνο το link, μετά από τόσο καιρό...), και έγραψα την παρακάτω ερωτική επιστολή, με τίτλο ΕΙΜΑΙ ΑΝΕΚΔΟΤΟ!!!



Κ Πιτσιρίκον...ενταύθα.

Αναρωτιέμαι αν σού πέρασε καν από το μυαλό (που έχεις), ότι για να έχουμε στραφεί τόσο πολλοί άνθρωποι εναντίον σου, ίσως η μόνη αιτία να μην είναι η μικροψυχία μας.
Η άποψή μου, θεώρησέ την όσο μικρόψυχη θέλεις (αφού στη δική σου γλώσσα μικρόψυχος είναι οποίος δεν σε λιβανίζει και δεν ανέχεται τον φασισμό σου),
είναι ότι θα μείνεις στην ιστορία, σαν ο πρωτοπόρος έλληνας μπλόγκερ, που αφού ανέβηκε στην κορυφή, και κέρδισε τα έντυπα, καβάλησε το καλάμι, και έχασε όλους τους υπόλοιπους, αλλά και τον εαυτό του.

Θά σού απαντούσα στο δικό σου blοg, αλλά πρώτον από τότε που αντιλήφθηκα τι είδους λογοκρισία πέφτει στα σχόλιά σου αποφάσισα να μην σε ξανασχολιάσω. Δεύτερον είμαι εκτός γραφείου και γράφω από κινητό.

Δεν μας παίζουνε λέει οι εκδόται επειδή.. την έχουμε μικρή...
Την ψυχή βρε κουτά, όχι την άλλην...
Είμαστε λέει μικρόψω.. Σόρρυ μικρόψυχοι, δι αυτό η κκ Εκδότε δεν μας παίζνι. Έτσι που πάμε θα καταντήσουμε ανέκδοτα...

Σ;)))))))))))

(αφαίρεσα σημεία όπου απευθυνόμουν σε άλλον φίλο blogger, που μάλλον ενοχλήθηκε που τον ανέφερα)



Σας μίλησα πριν για ΣΤΟΧΟΥΣ του ,σας χρωστάω λοιπόν ακόμα έναν: Ξέρω φυσικά ότι είναι προς όφελος του Πιτσιρίκου να ασχολούμαι μαζί του, όσο αμελητέα ποσότητα και να είμαι, όσο και να τού τα σέρνω. Γιατί όσο πιό πολύ ασχολούμαστε όλοι μαζί του, είτε για καλό είτε για κακό, τόσο το καλύτερο γι'αυτόν και το βιβλίο του. ΞΕΡΩ ΕΠΙΣΗΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΗΤΑΝ ΠΡΟΒΟΚΑΤΣΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ ΦΩΤΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝΩΣΕΙ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ BLOG ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ.

Το ότι τα ξέρω όλα αυτά, και όμως ασχολούμαι μαζί του, είναι νομίζω η υπέρτατη απόδειξη της ανιδιοτέλειας και της ΜΕΓΑΛΟΨΥΧΙΑΣ μου.


Μαύρος Γάτος Αληθινός

33 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

well said...

THE_RETURN είπε...

Δεν αφήνετε όλοι τις παλαβομάρες και να ασχοληθεί ο καθείς με τα του οίκου του ;
Παρακολουθώ επί μέρες αυτή τη φαγωμάρα και έχω απορήσει...Ειλικρινά...Τόσος φθόνος πια ...νισάφι!

Όποιος φτιάχνει blog για να εκδώσει αργότερα πλανάται πλάνην οικτρά
(ευτυχώς εγώ πρόλαβα και εξέδωσα βιβλίο πριν φτιάξω το blog μου!)

Πόσα σχόλια για συγχαρητήρια στο μπλογκ του Πιτσιρίκου... πόσεςφορές έβηξε ο ένας και πόσες ο άλλος...τι το ένα τι το άλλο...

Προσωπικά θεωρώ τον Πιτσιρίκο σπουδαίο ταλέντο στη σατυρική κειμενογραφία και παρ'όλ'αυτά δεν έχω αφήσει ποτέ σχόλιό μου στο μπλογκ του. Τι σημαίνει αυτό, ότι δεν τον διαβάζω ;
Από κει και πέρα δεν με ενδιαφέρει τι "καβάλησε", αν "καβάλησε" ποτέ, και για πόσο καιρό το "καβάλησε".
Πάντως πολλούς τους έχει καβαλήσει ο ...διάολος!

Μαύρε Γάτε, κατά τη γνώμη μου, και το λέω πολύ καλοπροαίρετα, κακώς (ξανα)άνοιξες θέμα πάλι και ...άρχεται νέος κύκλος
...πιτσιρικομαχίας (τα παιδία παίζει).

Λαμπρούκος είπε...

PLAKA MOY KANEIS!!!!

Μα καλά είναι δυνατό να λές ότι ενοχλήθηκα? Αντιθέτως, κρύβομαι τόσο καλά μεσα στην ανωνυμιά του ψευδώνυμου μου, και ταυτόχρονα εκθέτομαι τόσο πολύ από τον ίδιο μου τον εαυτό, που μάλλον χαρά μου προκάλεσε η αναφορά σου. Απλά ηθελα να σου ξεκαθαρίσω ΕΓΩ πως το βλέπω το πράγμα!

Με τα πολλά δεν είσαι καθόλου αμελητέα ποσότητα, έχεις φίλους που σε διαβάζουνε και τους αρέσεις. Άλλωστε γι αυτό δεν είμαστε όλοι εδώ μέσα... Για να κάνουμε φίλους!

Μαύρος Γάτος είπε...

Παιδιά όπως είπα και στην Απολλώνια, νομίζω ότι επειδή γενικά δεν είμαι πολύ καλά, αυτές τις μέρες, τον έκανα λίγο σάκο του μποξ... όχι ότι δεν τού αξίζει, ή ότι παίρνω πίσω το παραμικρό από όλα αυτά που είπα...

Απλά εξηγώ (και στον εαυτό μου μαζί...) γιατί κάθησα και ασχολήθηκα...

Σ:Ο{

ΠΡΕΖΑ TV είπε...

Eμενα ποιος θα με εκδοσει;

Απολλώνια είπε...

Πρέζα, προσπάθησα να κρατηθώ, αλλά δεν τα κατάφερα... sorry.

Εγώ βρε... δίπλα απο τον Λαμπρούκο, να έχεις και παρέα στην αναδουλειά!

Σμουααααααααατς για να μην παρεξηγηθείς!

vatraxokoritso είπε...

γατε δεν νομιζεις οτι πηγε ηδη πολυ μακρια η βαλιτσα?
ελα ρε γαμωτο κουραστηκαμε,γραφε τα δικα σου να σε διαβαζουμε να χαιρομαστε..
αντε να σε χαρω μαυρο κακο γατι!!!!

εσυ λαμπρουκο μπηκες μπας και βρεις καμια γκομενα οποτε αυτα τα "για να κανω φιλους" να τα πεις αλλου (σκατοψειρα)!

raffinata είπε...

πιτσιρίκος είναι, κάποια στιγμή θα μεγαλώσει και θα ωριμάσει,αν, αφού... βρε γάτε, θες να κανονίσω να εκδώσω γυμνές φωτογραφίες σου μαζί ΄με του Λαμπρούκου; εκεί να δεις τι πάταγος και κλαπαταγή θα γίνει ΟΕΟ ΟΕΟ

Μαύρος Γάτος είπε...

Βατραχάκι, Σ:)))))))))))) - σε έψαξα αλλά δεν σε εντόπισα... Σ;)

Νίκο, Απολλώνια λέτε να ...εκδοθούμε όλοι μαζί;;;;;;

Μαράκι θα πάω να βρω ατζέντη και φωτογράφο για μπούκ... περίμενε γεγονότα...

Σ;)))))))))))))))))))))))))))))

Unknown είπε...

Ααααααααα

Οτσέι...

Βασικά... ναι.. εμένα καρφάκι δεν μου καίγεται αν θα εκδοθώ.. δεν το είχα καν στα υπ' όψη μου.... (χαζός είμαι εεε;;; χμμμμ)

Από την μία κακώς ασχολήσαι...
Από την άλλη δεν μπορείς να αφήνεις ανθρώπους να λένε ότι μαλακία θέλουν (είτε σε αφορά είτε όχι)...

Τώρα πού στην μέση θα βρείς την χρυσή τομή δεν ξέρω...

ΟΥΦ...
Με μπέρδεψες...

Αλλά ήταν χαζό σε τελευταία ανάλυση το σχόλιο του πιτσιρίκου.. Θα είχε νόημα αν του απευθυνόταν ευθεία ερώτηση του στύλ: Γιατί εσύ και όχι εγώ...

Γιατί πχ εγώ δεν θα του την έκανα ποτέ γιατί δεν με ενδιέφερε και απλά θα του έλεγα ότι δεν το ζήτησα και φυσικά δεν φέρθηκα αναλόγως (όπως κάνουν οι επαγγελματίες) αλλά φέρθηκα όπως μου κάπνισε....

thanx....

NinaC είπε...

Κοίτα τι έχασα η γυναίκα!!! Γατούλη μου έχουν περισσέψει laxatol, να σου στείλω να μπουκώνεις κι εσύ διάφορους?? :pp

A.F.Marx είπε...

Μαύρε γάτε θα σφαχτούμε......
Εγώ είμαι ο μικρόψυχος που έγραψα κακίες για τον πιτσιρίκο και επενέβη στον εκδοτικό οίκο και σταμάτησε την έκδοση του βιβλίου μου " Στο λουναπάρκ των blog"..
Όλα κιόλα.... Εμ κομμένος, εμ δαρμένος;
Μή μού στερείς τις δάφνες!
Τι θα βάλω στο στιφάδο;

Ανώνυμος είπε...

Θλιβερή εικόνα.
Ας πούμε ότι φταίει η έκλειψη.

dgalanis είπε...

και πάνω που ήλπιζα πως είχαμε γλυτώσει από διάφορα έχεις βαλθεί να μας τα ξαναθυμίζεις

κι εσύ κι ο ΑFM ... αρχίζω και πίστεύω πως είστε κλώνοι του ακατανόμαστου

αν όχι παίζετε πολύ ωραία το παιχνίδι του

dgalanis είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
hardrain είπε...

Βρε Γατί! Με ανάγκασες τελικά να παω να δω τι εστί πιτσιρίκος. Όπως ξέρεις, ο χρόνος μου είναι πολύ περιορισμένος.

Και πάλι μου δημιουργήθηκε η ίδια απορία που έχω γενικώς για τα ελληνικά πράγματα:

Πολύ φασαρία, για το τί-πο-τα.

2 much trouble 4 nothing που λένε και στη ελληνική επαρχία.

pascal είπε...

Ότι έχει ταλέντο ο πιτσιρίκος, έχει. Ότι βγάζει γέλιο για πολλούς μ' αυτά που γράφει, βγάζει. Ότι έχει πολύ πολύ χρόνο για να παρακολουθεί τόσο TV και μετά να κράζει, έχει. Ότι καβάλησε λίγο το καλάμι, το καβάλησε. Ωστόσο, δεν νομίζω ότι του αξίζει και τόσο πολύ χώσιμο βρε αδερφέ. Σιγά τα ωά.

Nada είπε...

Περί τίνος πρόκειται όλη αυτή η χασμωδία;

Beth είπε...

"Μαύρος Γάτος Αληθινός"

Όποιος το 'χει το μυγάκι...

Μαύρος Γάτος είπε...

Αρχίζω από το τέλος:

Ήρα καλή μου, άμα ψάξεις κάτω από τη φράτζα σου μήπως;;;;

CD που είναι εκείνα τα laxatol;;; Απόστειλε επειγόντως. Ανακουφίζουν... (τη θυμάται κανείς εκείνη τη διαφήμιση;;;

Μάρξ, όλα κι όλα, το ανέκδοτο είμαι εγώ και δεν σηκώνω αντιρρήσεις. Να μην πω οτι ανήκω και στην κατηγορία "ποντιακά"... η σουπίτσα με την Δάφνη εξαιρετική ιδέα, έτσι κι αλλιώς, ματαιότης ματαιοτήτων...

Nada, Τρελοκόριτσο, καλησπέρα και ζήτω η τρέλλα, ό,τι και να εννοείς (καλό ή κακό :)

Γιώργο Δύοντα Ανατέλλοντα, φίλε μου, έχω ένα φοβερό ελάττωμα, δεν μπορώ να βάλω νερό στο κρασί μου. Δεν πίνεται βρε αδερφέ νερωμένο. Από την στιγμή που - κάκώς, κάκιστα - το διάβασα, έπρεπε να απαντήσω.

Newmanifesto, ακριβώς αυτό είναι το νόημα, το παιχνίδι, στην χώρα αυτή, της πολύ περιορισμένης διείσδυσης του internet, και του ισχνού αναγνωστικού κοινού, που όλο και συρρικνώνεται, το "παιχνίδι" είναι χωρίς έπαθλο, άρα μπορώ να ασχολούμαι μαζί του και να του κάνω όση "διαφήμιση" του κάνω, χωρίς να πειράζει...

Pascal φυσικά και έχει ταλέντο, και μάλιστα σπουδαίο, και όταν το χρησιμοποιεί καλά γράφει πολύ εύστοχο χιούμορ. Αλλά ΔΕΝ το χρησιμοποιεί καλά, όχι πιά. Το χώσιμο που λες, είναι απάντηση, αντίθεση, και όχι θέση.

Φίλε Μαινόμενε Ορλάνδε, κι εγώ τον διάβαζα παλιότερα, μάλιστα ήταν από τους πρώτους που ανακάλυψα, και κατά ένα μεγάλο μέρος εξαιτίας του ξεκίνησα το blog. Αλλά όπως είπα και στον Pascal και στον Δύοντα Ανατέλλοντα, απάντησα επειδή δεν μπορώ να αγνοήσω τέτοιου είδους προκλήσεις.. είμαι λίγο ευέξαπτος γάτος,και ειδικά τον τελευταίο καιρό που είμαι λίγο και στις... μαύρες μου...

Φίλε Καμηλοκαβαλάρη, τελειώνω με σένα, γιατί μπαίνεις στον πυρήνα. Δεν γράφουμε με βασικό κίνητρο την μύχια ελπίδα κάποτε να εκδοθούμε, και αυτός που ξεκινά με αυτό το Αξίωμα, ή κάποιαν μύγα έχει και μυγιάζεται, ή έχει καβαλήσει κάποιο καλάμι. Από την άλλη, όπως είπε και ο Ορλάνδος, ένας συγγραφέας, και επιπλέον κάποιος που γράφει κριτικό χιούμορ, δηλαδή σάτιρα, που είναι ένα πολύ δύσκολο είδος, πρέπει να έχει - και να επιδεικνύει - μιαν ελάχιστη συνέπεια λόγων και πράξεων, αλλιώς ακυρώνεται και η όποια ισχύς, το όποιο κύρος του λόγου του...

Beth είπε...

@Μαύρος Γάτος
Άσε τη φράτζα μου να ζεσταίνει το περιεχόμενο.

Πιτσιρίκα.


@Βατραχοκόριτσο
"εσυ λαμπρουκο μπηκες μπας και βρεις καμια γκομενα οποτε αυτα τα "για να κανω φιλους" να τα πεις αλλου (σκατοψειρα)!"

Εκ πείρας ομιλείς; Δε βγαίνει πάντα σε καλό.
Το παιδί με τη μαϊμουδόφατσα δεν χρειάζεται να έχει να ελπίζει. Μ; Εσύ όμως αβαταρ ξανθό μακρυμαλλούσο γυμνόστηθο, ω, μα φαινομενικά. Πάντα. Είσαι, είσαι. Σε κοιτούν και χάνονται. Αχ μην τους καρφώνουν με λόγια φθειροκτόνα. Θα βρεις κι εσύ φίλους. Γοργά. Ομορφιά.

Απολλώνια είπε...

Γατούλη, πάμε όσο είναι καιρός γιατί θα μας πιάσουν τα στασίδια τα καλα...

Είδες τι γίνεται!


;)

Καλησπέρα σας...

Beth είπε...

oops. λαθάκι.
*μην τους καρφώνεις με λόγια

Απολλώνια είπε...

@Ήρα, αν βρίσκεις χαρά να περιφέρεις την κακοπροαίρετη σου κριτική στα μέρη εκείνων που έχουν το κουράγιο να δεχτούν κριτικές απο το σύμπαν, οφείλεις τουλάχιστον, να μην μιλάς για ζητήματα που δεν σε αφορούν.

Ανώνυμος είπε...

Χώστα γάτε μου να ξεσπάσεις και χέσε τις χαζογκόμενες και τους ξενέρωτους να λένε. :)

Ανώνυμος είπε...

@hra
τι πίνεις και δε μας δίνεις;

vatraxokoritso είπε...

@M13 όχι ρε καμιά φορά το χέσιμο είναι καλύτερο από το άφημα..
θα έρθω να σε στολίσω στο νέο μαγαζί σου χαχα!
ακούς εκεί να μας αποκαλείς χαζογκόμενες.. μια χαρά μας βρίσκω!
τστστστς! παλιοκόριτσο. και έλεγα τα καλύτερα για σένα..

@Ήρα είναι γνωστό πως έχω κάνει blog για να βρω γκόμενο/α !απορώ πως δεν το ήξερες!.
και από ότι έχω δει συγκεντρώνεις όλα τα προσόντα που αναζητώ σε μια γυναίκα..
αν είσαι και εσύ μόνη και ψάχνεσαι πολύ θα ήθελα να γίνουμε φίλες..
και που ξέρεις μπορεί να ανταλλάξουμε και μερικές συνταγές για καλό χοιρινό με πράσα..
στην μαϊμού τα χώνω γιατί η αλήθεια είναι πως δεν μου κάθεται έχει καταλάβει πως ο στόχος μου είναι αυτός "της μαύρης ζωντοχήρας'..

γάτε sorry για την chatoποίηση του blog..

Beth είπε...

@βατραχοκόριτσο
Μπα. Προτιμώ τους πρίγκηπες από τα βατράχια. Το ξέρω βέβαια πως σαιμπερψάχνεις αλλά λυπήσου την μαϊμού και τα αυτιά όχι μόνον αυτής. Εγώ.

γάτε sorry για την chatoποίηση του blog..

Ανώνυμος είπε...

@hra
ακόμα κι αν ψάχνεται, εσύ γιατί ΖΟΡΙΖΕΣΑΙ τόσο πολύ; Τι σύμπλεγμα είναι αυτό, ρε παιδί μου! Να το κοιτάξεις!

Beth είπε...

Μμμμμ. Το κοιτώ με μάτια πλάνα!
Σώπα τρελοκόριτσο με μίνι.

vatraxokoritso είπε...

ήρα με το τρόπο που το χειρίζεσαι λυπάμαι πολύ αλλά μάλλον τα βατράχια θα σου απομείνουν..Εσυ..

Ανώνυμος είπε...

@hra
Μιλάμε,καραγουστάρω μ'αυτά που λες!
Μήπως μασάς δάφνες όταν γράφεις comments?
Ό,τι και να πίνεις, συνέχισε, άρχισε να αποκτά ενδιαφέρον!

Λαμπρούκος είπε...

Τι έγινε ρε παιδιά... Λασπομαχίες!
Γμτ μου και έλειπα...