20 Μαρ 2006

ΤΟ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ Φ.

Πέρσι το καλοκαίρι, "Το Αίνιγμα μέσα από τον καθρέφτη"
(" δι εσόπτρου εν Αινίγματι ")


ΤΟ ΖΕΪΜΠΕΚΙΚΟ ΤΗΣ Φ.(1,8ΜΒ)
(ΠΡΟΣΟΧΗ: ΠΡΏΤΗ ηχογράφηση, με αυτοσχεδιασμούς και πολλά λάθη)
(με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος)



Άστρο η ματιά σου, φως, το άγγιγμά σου
σ'έχασα, αλλά δεν το ξεχνώ

τότε, που κοιμόσουν μες την αγκαλιά μου
και φτερούγιζα ως τον ουρανό

έλιωναν τα χιόνια, κι άνθιζαν τα χρόνια
άνθιζα, στο πλάι σου, κι εγώ
ένιωθα τον Χρόνο να νικώ

είχα πια ξεχάσει να γερνώ
είχα πιά ξεχάσει
να γερνώ


Μόλυνες με Τέλος του Έρωτα το βέλος
κι έγινε η Αγάπη μιά πληγή
είπα το Αντίο, μπήκα σ'ένα πλοίο
ξέπλυνα το έσχατο Φιλί

ξέπλυνα το έσχατο Φιλί,
κι άρχισα, ξανά, απ'την Αρχή

κι άρχισα, ξανά,
απ'την Αρχή


Μαύρος Γάτος
19 Μαρτίου 2006

"Τέλος": Ο σκοπός, το τίμημα, το Τέλος.

9 σχόλια:

raffinata είπε...

καλημέρα κι ευχαριστώ (ξέρεις)...
ωραίο τραγούδι, νομίζω πως το ακούω ήδη από την πιό αγαπημένη μου ερωτική φωνή, του Μητροπάνου...

hardrain είπε...

Εξορκισμός.

κι άρχισα, ξανά,
απ'την Αρχή


Καλή Μέρα

Καλή Εβδομάδα

Απ την Αρχή ναι, αλλά όχι από το Μηδέν.

:-)))

Λαμπρούκος είπε...

Ρε κάθαρμα τι κάνεις στη φωτογραφία με την ξαδέερφη μου???

Marialena είπε...

Καλημέρα Γατουλίνο! Ξέφτια είναι από τη παλιά κουβέρτα που σε σκέπαζε μάτια μου. Την αγάπησες και αυτό είναι το μόνο σίγουρο, αλλά έλα όμως που η ζωή προχωρά μπροστά σε πείσμα των αναμνήσεων! Χαμόγελα γατούλη και πίστη για μια καλύτερη ζωή... Μ.

Rodia είπε...

Αχ, βρε Φ(όνη?) φόνισσα,
κακούργα δολοφόνισσα!

..ψέμματα ή αλήθεια, τά'χω με μία Φ. που έστειλε.. άσε, δεν το γράφω αυτό..

Σταμάτα βρε Γάτε! Γάτες υπάρχουν πολλές.. τα κεραμίδια βρίθουν!

Ωρες είναι να φανταστώ ότι πρόκειται περί άλλου ζώου..
ΑΝ είσαι Γάτος πράγματι, κάνε μιά... γατιά επιτέλους!!!

ΑΜΑΝ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ!!!

Υ.Γ. Το άσμα δεν κατεβαίνει ολόκληρο. Κάπου στα 335ΜΒ κόβεται. Τι να συμβαίνει;

:-)+αγκαλίτσα

(ΣΗΜ. Να θυμηθώ να επεκτείνω την αγκαλίτσα μου. Πού να χωρέσετε όλοι οι πονεμένοι..)

Rodia είπε...

Διόρθωση αβλεψίας: 335ΚΒ..

Μαύρος Γάτος είπε...

Μαρινάκι ευπρόσδεκτη τα μάλα, η αγκαλιά σου...

Σ:))))

Το τραγούδι κατεβαίνει κανονικά, ξαναδοκίμασε, αν δεν τα καταφέρεις πέσμου να σού το στείλω.

Εξορκισμός, είπε ο Δύων Ανατέλλων... αυτό είναι. Δεν κλαίω πιά.

Σ:)))))))))))))))))))))))))))))))

NinaC είπε...

Πάμε γι άλλες πολιτείες, γατούλη, γεμάτες όμορφες, πρασινομάτες θηλυκιές, ποντίκια και ψαροκόκκαλα!

Και να θυμάσαι, ότι πάντα οι άλλοι χάνουν, όχι εμείς!!!

:p

Μαύρος Γάτος είπε...

Ποπάκι, Κούκλα, σας ευχαριστώ από το βάθος της καρδιάς μου για τα καλά σας λόγια...

Θα με κάνετε να βγάλω κι άλλα στη φόρα!!!!

Αύριο...

Σ;))))))))))