16 Μαρ 2006

ΚΊΤΡΙΝΟ ΓΑΛΆΖΙΟ

Κάθε που φαινόσουν από τη γωνιά, άστρα τα ουράνια φεγγοβόλαγαν
κι έλαμπε η καρδιά μου, βάρκα με πανιά,
κι όλα τα λιμάνια δέν την χώραγαν


κίτρινο, γαλάζιο, και μενεξεδί, φώτιζαν τ'αστέρια με το χάδι σου,
και με τ' άγγιγμά σου, μαγικό κλειδί,
άνοιγαν οι πόρτες του παραδείσου....


Ένα πολύ όμορφο παλιό τραγουδάκι, της δεκαετίας του '70

Το τραγουδούσε πολύ τρυφερά, μια τραγουδίστρια που τώρα έχει χαθεί από το προσκήνιο.

Κάποια... Πώς την έλεγαν, να δεις... Καπνίση; Στανίση;

Το θυμήθηκα! ΒΊΣΣΗ.

Σ;))))))))))))))))))))

11 σχόλια:

mickey είπε...

Καλημέρα - έκανα και σεφτέ νομίζω ε;

Από αυτό ακριβώς το τραγούδι γνώρισα την Αννούλα! Πώς αλλάζουν τα πράγματα βρε παιδί μου...

raffinata είπε...

καλημέρα γατούλη και ποντικούλη :)
εγώ τη γνώρισα από το "αχ περιστέρι μου μη φεύγεις βιαστικό κι από το χέρι μου έλα να πιείς νερό.. απόψε δε θα κοιμηθώ θα μείνω πάλι να σκεφτώ πως πονώ, πως πονώ, πως πονώ..." και την ξέχασα στην καρβέλειο εποχή...

mickey είπε...

Αν και δεν είμαι fan ούτε της Βίσση ούτε της Eurovision ούτε της "πιασάρικης" ελληνικής μουσικής γενικότερα, οφείλω να ομολογήσω ότι η καριέρα της υπήρξε εντυπωσιακή! Όταν βάζεις στο μίξερ μια καλή φωνή, έναν θεότρελο και ταλαντούχο (συνήθως πάνε πακέτο) συνθέτη που έχει πιάσει τι θέλει το "κοινό" (αλλά βγάζει και μερικά καλά κομμάτια), μια οργανωμένη και μεθοδική εκστρατεία marketing και ένα μηχανισμό συνεχούς παραγωγής κουτσομοπουλιού, τότε βγαίνει η Απόλυτη Ελληνίδα Ποπ Σταρ κι ας κοντεύει τα ...80 - πρωινές κακίες ;)

northaura είπε...

α ρε γάτε που πας και τα ξεσηκώνεις κάθε μέρα :-) για κούνα και λίγο την θεϊκή ουρά σου να διαλυθεί κι η μπίχλα απ' την πόλη! καλημέρες

Unknown είπε...

Ωραίες εποχές τότε....

Κρίμα....

Marina είπε...

Αν και δεν μου αρέσει η Βίσση, πρέπει να ομολογήσω ότι έκανε πολύ καλή καριέρα ως τώρα. Ελπίζω μόνο η συμμετοχή της στη Eurovision να μην είναι και η αποκαθήλωσή της.

Μαύρος Γάτος είπε...

Καλημέρα παιδιά!!!!

Βρε Μαράκι σοβαρά, η Βίσση το έλεγε το "αχ περιστέρι μου;" είσαι σίγουρη;;;

Τελικά είμαι επηρεασμένος από την - τότε - της παρουσία περισσότερο απ'όσο νόμιζα.

Ακόμα πιό κρίμα για τα Νάυλον...

Μακάρι πάντως να πάει καλά στην Γιουροβίζιον, να μην γίνουμε και ρεζίλι! Και να μην ξεφτιλίσει (δεν έχω ακούσει το τραγούδι) την μεγάλη της καλλιτεχνική πορεία.

Dr North, Καμηλοκάβαλε, Μίκυ, Μαρίνα, φαίνεται πως ανήκουμε στην ίδια γενιά, έχουμε πάρα πολλά κοινά σημεία αναφοράς! Αν κανείς τυχαίνει να έχει το τραγούδι αυτό, τον παρακαλώ να μού το στείλει, ή να μού πει σε ποιόν δίσκείναι, μήπως μπορε΄σω να το βρώ.

ΚαληΘπέρα!
Σ;)))))))))))))))))

northaura είπε...

γατούλη της βίσση ήταν το "αχ περιστέρι μου"...και το ΄χω σε κασέτα (κασεεεταα????), θύμησε μου όταν βρεθούμε να τα πιούμε να στο φέρω

καληθπέρεεεθθθ

Μαύρος Γάτος είπε...

Νορθ, Σ:)))))

Καθέτα; Τι είναι αυτό; Κάπου το έχω κΘανακούΘει...

Σ;))))))))))))))))))))))))))))

alombar42 είπε...

Κίτρινο, γαλάζιο και μενεξεδί... για κάποιο λόγο μου είχε κολλήσει σήμερα το πρωί (δεν είχα διαβάσει το ποστ σου) και ξέρεις τι σκεφτόμουν; Οτι αυτά είναι τα χρώματα της εκτύπωσης, το γνωστό σμυκ, μόνο που τους λείπει το μαύρο!!!

CMYK = Cyan, Magenta, Yellow (K = Black)

Μαύρος Γάτος είπε...

Τα μεγάλα πνεύματα συναντιούνται;;;;

Σ;)))))))))))))))