16 Μαρ 2006

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΘΜΟΘ ΘΕ ΕΝΑ ΔΟΝΤΙ (ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΦΘΑΡΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ)


ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΘΜΟΘ ΘΕ ΕΝΑ ΔΟΝΤΙ
(ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΑΦΘΑΡΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΦΗΒΕΙΑΣ...)

Ήσουν από την αρχή προβληματικός.

Άργησες πολύ να ξεμυτίσεις, μα, φρονιμίτης στα 28;;;

Και όταν τελικά βγήκες, με τα χίλια ζόρια, δεν… φρονίμεψαμε, ούτε εσύ, ούτε εγώ.
Μισοκρυμμένος για χρόνια μέσα στα ούλα, κατέληξες έκφυλος εκ γενετής.

Ήσουν δειλός και ακαμάτης, αλλά και ρέμπελος, κι ατίθασος. Η τερηδόνα έκανε πάρτυ μέσα σου. Κομμάτια ολόκληρα άρχισαν να σού φεύγουν, με το που γεννήθηκες. Μυγιάγγιχτος, γκρίνιαζες για το κρύο, για την ζέστη, για την μάσηση, για όλα.

Ο Οδοντίατρος είπε να σε βγάλουμε. Αντιστάθηκα σθεναρά. Τον ανάγκασα, σχεδόν με την βία, να σε σφραγίσει.

Σύντομα άρχισες να διαμαρτύρεσαι και πάλι, πιο έντονα αυτήν την φορά. Απομακρύνθηκες από τα άλλα δόντια, γκρίνιαζες πάλι για το κρύο και την ζέστη, κρατούσες πεισματικά τροφές μέσα και δίπλα σου, και όλο έπρεπε να ασχολούμαι μαζί σου, να σού τις αποσπώ.

Πήρα, τελικά, την απόφαση, και σήμερα, πήγα και σε έβγαλα.

Βγήκες με μια αξιοπρέπεια που ποτέ πριν δεν είχες επιδείξει. Ακόμα και ο Οδοντίατρος εξεπλάγη, και μας χαρακτήρισε πολύ βολικούς ασθενείς.

Θα σε βάλω σε ένα σπιρτόκουτο, και θα σε πετάξω στα κεραμίδια της παλιάς Εκκλησιάς, όπως έκανα όταν ήμουν παιδάκι.

Οι Έφηβοι, έχουν μιαν αίσθηση Αφθαρσίας, νομίζουν, έχουν την ψευδαίσθηση, ότι ποτέ το Σώμα τους δεν θα φθαρεί, ποτέ δεν θα λιγοστέψουν οι δυνάμεις τους, ποτέ δεν θα γεράσουν. Γι’αυτό αντιστεκόμουν τόσο στην ιδέα να σε χάσω, Φρονιμίτη μου.

Ο Έφηβος του Κριτία
Μουσείο Ακρόπολης

Αν δεις, λέει, στον Ύπνο σου, ότι χάνεις Δόντια, σημαίνει ότι χάνεις ένα μέρος από τις δυνάμεις σου.


Θήμερα. έχαΘα το πρώτο μου Δόντι. Στον κΘΎπνιο μου, όχι στον Ύπνο μου..

ΕπιτέλουΘ, μεγαλώνω!
Καλημέρα παιδιά!
ΜαυρόγατοΘ

14 σχόλια:

Μαύρος Γάτος είπε...

Μα φυΘικά, με το Θειθ, και με το ΘαΘ!!!!

Σ;)))))))))))))))))))))))))))))))))

Rodia είπε...

Δεν έχω βγάλει ακόμα φρονιμίτες -ούτε εναν! Εχω μέλλον,ε.. χμ...

:-)

northaura είπε...

έτθι έτθι, καλημερεθ μαυρογατούλη :-))

Marialena είπε...

Δηλαδήθ, είθαι από θήμερα έναθ γάτοθ φαφουτήθ? Μμμμμ, μ' αρέθει! Μ. ;-}

Lion είπε...

Καληθπερα ΘαΘ (θυ ειπαθ) Μαυρε Γατε. Περιμενε να γινειθ 29 και θα δειθ που θα θε πονανε και αλλα πραγματα.

Περαθτικα!

Γιουτζίν είπε...

Καληθπέρα και από μένα και χαίρω πολύ,

είναι τραγικό αυτό που θου θυμβαίνει, αλλά θα θου πω τα χειρότερα για να κθαλεγράρειθ.

Μία φίλη έχει οχτώ φρονιμήτεθ αντί για τέθθεριθ! Θεωρείται επιβίωμα προηγούμενου θταδίου εκθέλικθηθ.
Ευτυχώθ για θένα είθαι γάτοθ και όχι γορίλλαθ :)

raffinata είπε...

σε 10 λεπτά έχω ραντεβού με την οδοντίατρο για σφράγισμα... να θυμηθώ να τη ρωτήσω: είναι δυνατόν να μην έχω βγάλει ακόμα φρονιμίτες αφού είμαι 360 μηνών και 16 χρονών;
;)))

Μαύρος Γάτος είπε...

@Μαράκι θού έχω μιαν ερώτηθη:

Εθείθ (είπαμε, είπαμε :) που κθέρειθ τα πολλά, κι ο νουθ θαθ κατεβάζει,

ένα κιλό θίδερα, πόθες βελόνεθ βγάζει;;;;

(ποτέ δεν έμαθα την απάντηθη!)

@Καπετάνιε, δυθτυχώθ δεν είμαι 28, τότε έβγαλα τον πρώτο φρονιμίτη! Είμαι παρά τρίχα 36. Σ:)))))

@Γιουτζίν, καληθπέρεΘ, καληθπέρεΘ!
Να γνωριθεις την φίλη θου θτον Λαμπρούκο το πιθηκάκι μαθ.

Σ;)))))))

lemon είπε...

Γατούλη, ελπίζω να είθαι καλά, μόλιθ πριν λίγο μια φίλη που έβγαλε τον φρονιμήτη τηθ προχθέθ μου είπε θτο τηλέφωνο οτι μάλλον έκανε απόθτημα και πονάει δόντι-αυτί-μάτι...δεν πιθτεύω να έχειθ τέτοια, εε??
Περαθτικά, τέτοια να είναι όλα κι όλα τα προβλήματά μας, εεε?? :)))

Μαύρος Γάτος είπε...

Λεμονάκι, καλά που μού το είπες, να κάνω καμμιά πλύση με listerine...

Ευχαριστώ!

(προς το παρόν, πονάει μόνο λιγάκι, αλλά αντέχεται!)

alombar42 είπε...

Οι Έφηβοι, έχουν μιαν αίσθηση Αφθαρσίας, νομίζουν, έχουν την ψευδαίσθηση, ότι ποτέ το Σώμα τους δεν θα φθαρεί, ποτέ δεν θα λιγοστέψουν οι δυνάμεις τους, ποτέ δεν θα γεράσουν.


Και βέβαια δεν θα γεράσουμε!!
Θυμήθηκα και τον κόκκορα του Αρκά... που έλεγε σε ένα μικρό κοτοπουλάκι οτι όταν μεγαλώσει θα γίνει κόκκορας κι εκείνος έβαλε τέτοιες φωνές οτι θα γίνει κύκνος που στο τέλος ο κόκκορας λέει "να δεις που θα γίνει κύκνος!" :)

alombar42 είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
alombar42 είπε...

(το listerine και ένα σωρό άλλα, έχουν triclosan - απεδείχθη καρκινογόνο)

Μαύρος Γάτος είπε...

Να γεράσουμε; Ποτέ!

Απλά θα "ωριμάσουμε".....

Τελικά ούτε listerine έβαλα ούτε τίποτα, από αμέλεια, όχι από τίποτε άλλο... αλλά δεν έφαγα και σχεδόν τίποτα, οπότε ο κίνδυνος μάλλον λιγοστεύει.

Σ;)))))))))))))))))))))